صبحگاه مشترک پیشگامان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان

اصفهان (پانا) - صبحگاه مشترک پیشگامان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور صدها دانش‌آموز بسیجی از سراسر استان اصفهان در دانشگاه امیر المومنین (ع)برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
صبحگاه مشترک پیشگامان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در گفت‌وگو با پانا گفت: دانش آموزان دهه هشتادی اگر بالاتر از دانش آموزان دهه شصتی نباشند،کمتر هم نیستند. شور،نشاط، ایمان، اخلاص، آمادگی برای حضور در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی را در چهره دختران و پسران مشاهده می کنیم.

سردار فدا افزود: با وجودددمنشی و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی، ما در اینجا اعلام می کنیم که مقتدا و فرمانده و رهبر ما هر کجا اذن و فرمان دهد، در دفاع از مردم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار، آماده دفاع همه جانبه هستیم و مبارزه خواهیم کرد.

وی افزود: دانش آموزان امروز با رژه حماسی خود با حضور و سرود خود، ثابت کردند پای حرف ما ایستاده و خواهند ایستاد.

سردار فدا در ادامه به دانش آموزان توصیه کرد: روز سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز تبعید حضرت امام است، از همینجا به دانش آموزان اعلام می کنیم برای دفاع از مردم فلسطین و مظلومیت کودکان، دختران و پسرانی که در این شرایط سخت زیر بمباران جان می دهند، برای این که ثابت کنیم استکبار نابودشدنی است، برای این که ثابت کنیم رژیم صهیونیستی نفس های آخر را می کشد و برای این که به مردم غزه ثابت کنیم ما پشتیبان آنان هستیم، روز سیزده آبان همه دانش آموز و غیر دانش آموز، مرد و زن انزجار خود را از اقدامات وحشیانه و ددمنشانه و تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی اعلام می کنیم.

در ادامه فرمانده بسیج دانش آموزی استان اصفهان بیان کرد: روز بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده را گرامی می داریم.

سرهنگ حسین رجب پور افزود: برنامه امروز شامل ۲۱ گروهان از دانش آموزان پسر از نواحی استان و همچنین ۶ گروهان از دانش آموزان دختر شهر اصفهان است.

وی افزود: هدف از این برنامه تقویت برنامه سلحشوری و ایجاد روحیه شور و نشاط انقلابی در دانش آموزان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار