آیین تکریم و معارفه معاون امور مدارس سما واحد شیروان برگزار شد

شیروان (پانا) - با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، مسئول حراست، مدیران و جمعی از کارکنان، آیین تکریم و معارفه معاون امور مدارس سما در محل اتاق ریاست مجتمع سما برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه معاون امور مدارس سما واحد شیروان برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با اشاره به رشد کمی و کیفی مدارس و تعامل مثبت دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما در تمامی حوزه‌ ها تاکید کرد و گفت: برقراری تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما از اهداف مهم این دانشگاه است.

فواد شکری در ادامه از تلاش ها و پیگیری‌ های مستمر، خالصانه و ارزنده یک ساله حسین محمودی، معاون قبلی امور مدارس سما شیروان تقدیر و تشکر کرد و افزود: انشاالله آمار دانش آموزان مدارس سما علاوه بر افزایش رو به رشد، باید در جهت آموزش و پرورش نیز همراه با کیفیت باشد.

معاون جدید امور مدارس سما واحد شیروان که بیش از 22 سال سابقه ریاست مالی سما شیروان را در کارنامه فعالیت خود دارد نیز گفت: وضعیت مدارس سما از همه جهات رو به رشد است.

ابراهیم رئوفی به بیان برنامه ها و اهداف خود پرداخت و افزود: باید تجربیات خوب همکاران را به عمل تبدیل کرده و در راستای تقویت آنها تلاش کنیم.

در پایان از تلاش های حسین محمودی، با اهدای لوح و هدیه قدردانی و ابراهیم رئوفی به عنوان معاون جدید امور مدارس سما معرفی شد.

خبرنگار: سمانه پورغلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار