رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان‌رضوی خبر داد:

افتتاح پنجمین اتاق بازی و تربیت بدنی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان‌رضوی گفت پنجمین اتاق بازی و تربیت بدنی در استان افتتاح شد تا مدارس فضای مناسبی جهت قراردادن تجهیزات ورزشی خاص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پنجمین اتاق بازی و تربیت بدنی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در آیین افتتاح اتاق بازی و تربیت بدنی در پیش دبستانی و دبستان شهید شکفته گفت: اتاق های بازی و تربیت بدنی، با توجه به ویژگی های دانش آموزان با نیازهای ویژه یکی از فضاهای استاندارد در جهت تقویت مهارت های حرکتی و افزایش نشاط و شادابی دانش آموزان است.

وی گفت: این اتاق با تجهیزات مناسب سازی شده برای دانش آموزان با نیازهای ویژه تشکیل شده است. همچنین افتتاح چمن مصنوعی در یکی از مدارس دانش آموزان با نیازهای ویژه را در جهت توسعه فضاهای ورزشی مخصوص این گروه از دانش آموزان خواهیم داشت.

شایان ذکر است اتاق بازی و تربیت بدنی در پیش دبستانی و دبستان شهید شکفته با حضور ویدئوکنفرانسی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت، رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، کارشناس تربیت بدنی اداره و جمعی دیگر از مسئولین افتتاح شد.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار