رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش البرز:

پیروی از آموزه‌های دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی بهترین الگو برای داشتن سلامت روان است

کرج (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش البرز گفت پیروی از آموزه‌های دینی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی بهترین الگو برای داشتن سلامت روان است.

کد مطلب: ۱۴۱۵۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیروی از آموزه‌های دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی بهترین الگو برای داشتن سلامت روان است

فرهاد منظوری رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه نشست آیین گرامی داشت هفته بهداشت روان شهرستان نظرآباد عنوان کرد: افزایش آگاهی، تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان، از مهم‌ترین اهداف نامگذاری این هفته است و هرگونه هزینه کردن در راستای تامین سلامت روان آحاد جامعه، به عنوان سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ملی نماد و خط ملی ۱۵۷۰ اظهارکرد: اهمیت شناسایی و غربالگری دانش آموزان در معرض خطر و نیازمند به خدمات مشاوره، در راستای ارتقای تاب آوری و مواجهه موثر با مخاطرات، بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر اصل رازداری و حفظ حرمت انسان ها، تصریح کرد: در شناسایی دانش آموزان با موارد خاص هدف کمک رسانی به آنها باشد و معرفی خط ملی نماد ۱۵۷۰ به دانش آموزان، کار کنان و اولیا می تواند در راستای ارائه سریع خدمات مشاوره‌ای، تخصصی و مددکاری اجتماعی تاثیرگذار باشد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار