مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز:

شهدا رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما گذاشته‌اند

تبریز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز در آیین گرامیداشت شهدای دانش‌آموز و معلم بر رسالتی که شهدا از جنس آگاهی و حرکت بر دوش مردم گذاشتند تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شهدا رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما گذاشته‌اند

در راستای کنگره ملی ١٠ هزار شهید استان آذربایجان شرقی یادواره شهدای دانش‌آموز و معلم آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز برگزار شد.

میرکلام سیدی با اشاره به آیه شریفه از قرآن کریم گفت: همواره در برگزاری یادواره‌های شهیدان، راهیان نور، زیارت شهدا و یا مطالعه وصیت‌نامه آنها یک هدف مهم نهفته است و آن این است که آرمان‌های شهیدان را دریافته و آنها را در زندگی خود عملی کنیم و هم اینکه پیام‌ها را به نسل‌های امروز و فردا انتقال دهیم و همیشه این اصل را سرلوحه کار و رفتار خویش قرار دهیم که شهیدان از ما عمل می‌خواهند نه شعار.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز در ادامه با تاکید به فرمایشی از مقام معظم رهبری که فرموده بودند؛ «هرچه امروز کشور دارد و هر آنچه در آینده به دست خواهد آورد به برکت خون این جوانان شهید است»، عنوان کرد: شهیدان رفته‌اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش مردم به ویژه ما مسئولین گذاشته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب دانش آموزان حاضر در جلسه و تمام دانش آموزانی که از طریق پخش زنده میهمان یادواره بودند، مطرح کرد: دانش آموزان عزیز بدانید شهدا نیازی به ما کنگره‌ها و یادواره‌های ما ندارند بلکه این ماه‌ها هستیم که همواره نیازمند شهدا هستیم.

خبرنگار: صابر صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار