مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

هزار دانش‌آموز ملاردی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از اعزام یک هزار دانش‌آموز ملاردی به اردوی راهیان نور از نیمه دوم آبان ماه، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هزار دانش‌آموز ملاردی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، با تاکید بر اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور به پانا بیان کرد: «اجرای طرح اردوهای راهیان نور، بهترین فرصت برای شناخت بیشتر، از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.»

این مقام مسئول در ادامه افزود: «اردوی راهیان نور با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت، بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و مهم‌تر از همه، جهاد تبیین برگزار می‌شود.»

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: «یک هزار دانش‌آموز، متشکل از ۵۰۰ دانش‌آموز پسر و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر، با ۲۴ دستگاه اتوبوس به صورت دو سفر مجزا با حمایت مالی دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.»

تیموری‌راد خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: «امروز دانش‌آموزان، در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند. لازمه خنثی کردن توطئه‌های دشمن، آگاهی و بصیرت است. حضور دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور، باعث شناخت و بصیرت بیشتر آنها می‌شود.»

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار