مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان

رسالت مهم در سازمان دانش آموزی آموزش نقش پذیری اجتماعی به دانش آموزان است

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت رسالت مهم ما در سازمان دانش آموزی آموزش نقش پذیری اجتماعی به دانش آموز است.

کد مطلب: ۱۴۱۵۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رسالت مهم در سازمان دانش آموزی آموزش نقش پذیری اجتماعی به دانش آموزان است

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در جلسه مجازی مسئولین و کارشناسان سازمان دانش آموزی نواحی و مناطق بیان کرد: «۱۳ آبان که روز دانش آموز و هم روز استکبار ستیزی است برای سازمان دانش آموزی بسیار مهم است، هر سال هم این روز با مساله جدیدی همراه بوده است . سال گذشته اولین سال پس از کرونا بود که با اجتماع عظیم مردم روبرو شدیم ، امسال سیزده آبان روز شنبه است و مسئله فلسطین را داریم ، تمام مناطق باید حضور پررنگ در این روز داشته باشند. »


وی افزود: «رسالت مهم ما آموزش نقش پذیری اجتماعی به دانش آموز است ، این نقش پذیری در قالب های مختلف می تواند باشد، ما باید مدیران آینده را تربیت کنیم . دانش اموزانی که در اردوهای تشکیلاتی شرکت می کنند یا در سازمان حضور پیدا می کنند یا در کلاسهای تشکیلاتی شرکت می کنند خیلی توانمند تر از بقیه هستند . »


رحمتی تصریح کرد:«خبرنگاری چند نکته ریز دارد یکی از آن نکات توزیع عادلانه خبر است خبر خاصی از دانش آموزان نمی خواهیم ، می توانند از اخبار کف مدارس شروع کنند . یا می توانند اخبار محلات خود را پررنگ کنند. دانش آموز با این کار باید مهارت کار آفرینی و نقش آفرینی را آموزش ببیند و به دیگران نیز ارائه دهد. »

وی اادامه داد : «روز نوجوان در آبان ماه با شهردار و معاونان و مسئولین جلساتی برگزار شود تا دانش آموزان حتما مطالبه گری صحیح را بیاموزند. دوره های کارآفرینی برای بچه های سازمان طرح ریزی شده است.»


مدیر سازمان دانش اموزی استان اصفهان بیان کرد: «برای اسفند ماه جشنواره فروش محصولات دانش آموزی خواهیم داشت که تلاش و کار هنری دانش آموزان هنرستان ها به فروش برسد تا قدمی در راستای نقش پذیری اجتماعی دانش آموزان برداشته باشیم.»

وی تاکید کرد: «بخش هویت بخشی و بخش نشاط و شورآفرینی در فعالیت های پرورشی به سازمان دانش آموزی واگذار شده است و مربیان از این بخش استفاده کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار