معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی:

تمام مفاهیم سند تحول بنیادین روح تربیتی و فرهنگی دارد

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت سند تحول بنیادین، سند تربیتی آموزش و پرورش است، یعنی تمام عبارت‌ها و مفاهیمی که نوشته شده روح تربیتی و فرهنگی دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تمام مفاهیم سند تحول بنیادین روح تربیتی و فرهنگی دارد

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی در مراسم همایش مدیران اداره آموزش‌ و پرورش ناحیه۷ مشهد گفت: همه بخش‌های سند تحول بنیادین باید برای شکوفایی استعدادها و تربیت دانش آموزان در جهت دانش آموز تراز جمهوری اسلامی ایران آماده سازی شود.

وی ادامه داد: برنامه های امسال شامل ۵ برنامه بصورت گسترده و فراگیر اجرایی خواهد شد که ما از مدیران مدارس چندین مورد را خواسته ایم‌.

مهدوی خواه افزود: از مدیران خواسته ایم که هر دانش آموز را ۲روز اردو ببرند که طرح بسیار جذابی خواهد بود. همچنین زمینه اقامه نماز را برای همه‌ دانش آموزان مهیا کنند، زمینه‌ پرسش و پاسخ و یا خردورزی را برای همه دانش آموزان فراهم کنند. یعنی هر دانش آموز حداقل یک موقعیت پرسش و پاسخ داشته باشد و هر کدام از دانش آموزان ما عضو یک تشکل دانش آموزی باشند و در یکی از رشته های مسابقاتی و جشنوارها شرکت کنند که این عمده فعالیت هایی است که در حال انجام است.

وی اظهار کرد: بنا داریم امسال یک کارنامه پرورشی برای دانش آموزان در کنار کارنامه آموزشی در نظر بگیریم که بتوانند از آن استفاده کنند.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار