کیمیا قارلقی*

اسرائیل با ننگ کودک‌کشی به گور خواهد رفت

حمله جنون‌آمیز رژیم صهیونسیتی علیه بیمارستان‌المعمدانی اوج رذالت این رژیم کودک کش در مقابل چشمان مردم دنیا به نمایش گذاشته شد و نابودی این رژیم به طور قطع فرا می‌رسد و به زودی در دریای خونی که خودشان به راه انداختند غرق می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۱۴۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اسرائیل با ننگ کودک‌کشی به گور خواهد رفت

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ»

«بی‌گمان، کسانى که گفتند پروردگار ما خداست، سپس [بر عقیده‌شان] ایستادگى کردند، [هنگام مرگ] فرشتگان [با بشارت] بر آنان فرود مى آیند به اینکه: نترسید و غمگین نشوید و به همان بهشتى که وعده داده مى‌شدید، شادمان باشید.» فصلت ۳۰

تاریخ دوباره تکرار می‌شود و خیمه امام حسین علیه‌السلام بار دیگر در محاصره یزیدیان زمان قرار گرفته است و در گودال قتلگاه المعمدانی صدای اشهد گفتن کودکان شنیده می‌شود.

در روز عاشورا حضرت علی‌اصغر علیه‌السلام در آغوش پدرش جان داد؛ ای کسانی که حرف از عدالت می‌زنید ای کسانی که دوست داشتید در کاروان امام حسین علیه السلام در سال شصت هجری باشید عاشورا تکرار شده است؛ چند کودکان و نوزاد فلسطینی در آغوش پدر و مادرشان جان دادند ؟

امروز غزه کربلاست و فریاد «هل من ناصر ینصرونی» از سرتاسر غزه شنیده می‌شود سازمان ملل و دیگر کشورهایی که حرف از عدالت می‌زنند امروز نظاره‌گر ویرانه‌های المعمدانی و جان دادن کودکان مظلوم فلسطین هستند .

در تعجبم از کسانی که می‌گویند؛ فلسطین به ما چه ربطی دارد ای کاش! می‌توانستید لحظه غم‌انگیز به آغوش کشیدن بدن‌های سرد فرزندان خود را تصور کنید .

به کدامین گناه دنیا با این کودکان اینگونه تا کرده است؟

اما دیر نخواهد بود روزی که همه مسلمانان نماز جماعت را در قدس شریف اقامه خواهند کرد، دیر نخواهد بود روزی که ظالم به سزای اعمالش برسد و در دریای خونی که خودشان به راه انداختند غرق شوند.

تاریخ‌سازان نمی‌میرند، این دسته از افراد برای رسیدن به اهداف والای خود تلاش مستمر داشته‌اند و دنیا هیچ‌وقت آنها را فراموش نخواهد کرد؛ این افراد به جهان ثابت کرده‌اند که هیچ‌گاه خونی که از مظلوم ریخته می‌شود بیهوده پایمال نمی‌شود و قطره قطره خون این شهدا عذاب دنیا و آخرت ظالمان را تضمین می‌کند.

امروز سکوت در برابر این جنایت جایز نیست و هرکس با هر دین و عقایدی نمی‌تواند نسبت به کشته شدن کودکان مظلوم بی تفاوت باشد؛ امروز کودکان، زنان و مردان غزه تاوان ایستادگی، عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی خود را پس می‌دهند و تلاش مستمر آنها به ثمر می‌نشیند.

دشمن غاصب صهیونیستی باید بداند که هیچ وقت ظلم ثابت نبوده و ظالم نمی‌تواند دوام ابدی داشته باشد و اسرائیل و حامیان آن به زودی تاوان جنایات خود را پس می‌دهند و ما پیرو مکتبی هستیم که هیچگاه زیر بار ظلم نمی‌رود و ذلت نمی‌پذیرد.

رژیم صهیونسیتی، وقاحت و درنده خویی را به جایی رسانده است که با حمله به بیمارستان هزاران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی را به شهادت رسانده است و اکنون شاهد سکوت ننگین شورای امنیت و مدعیان حقوق بشر در دنیا و دنیای غربی هستیم در صورتی که فجیع‌ترین جنایات در نوار غزه و شهادت کودکان و زنان بی‌گناه اتفاق می‌افتد.

طبق وعده خداوند متعال زمان فتح و پیروزی نزدیک است و ان‌شاء‌الله اسرائیل و حامیان آن به زودی به زوال و نابودی خواهند رسید و جبهه مقاومت با وحدت و همدلی و توکل بر خداوند پیروز خواهد شد.

*نایب رئیس مجمع فاطمی استان تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار