بیانیه وزارت آموزش‌و‌پرورش در محکومیت حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه‌

صهیونیست‌ها باید بدانند معلمان آزاده تاریخ، تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی و این نسل‌کشی سازمان‌یافته را برای دانش‌آموزان روایت خواهند کرد

تهران (پانا) - وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه را محکوم و اعلام کرد معلمان آزاده تاریخ این نسل‌کشی سازمان‌یافته، اشغالگری ظالمانه و مقاومت قهرمانانه را برای دانش‌آموزان خود روایت خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه وزارت آموزش‌و‌پرورش در محکومیت حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه‌

‌به گزارش ‌روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این بیانیه آمده است «‌جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل‌کشی سازمان‌یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک‌ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی‌ است.

جنایت بیمارستان غزه نشان داد، فروپاشی رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است و تارهای سست و بی‌بنیاد این خانه عنکبوت به زودی درهم پیچیده خواهد شد.

صهیونیست‌ها باید بدانند تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی و شرح جنایات و دشمنی آنان با اسلام و انسانیت در کلاس‌های درس دانش‌آموزان ایران و سایر سرزمین‌های اسلامی طنین‌انداز خواهد شد و معلمان آزاده تاریخ این نسل‌کشی سازمان‌یافته، اشغالگری ظالمانه و مقاومت قهرمانانه را برای دانش‌آموزان خود روایت خواهند کرد.»

در پایان این بیانیه آمده است‌ «معلمان و دانش‌آموزان ایران اسلامی ضمن محکومیت این جنایت جنگی وحشیانه همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه دانش‌آموزان غزه اعلام می‌دارند و از معلمان و دانش‌آموزان سایر کشورهای جهان می‌خواهند در مقابل این جنایت آشکار علیه انسانیت ساکت نمانند و از همه ظرفیت‌های ممکن برای محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی استفاده کنند.»

به گزارش پانا، شب گذشته با حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه با بمب حدود یک تنی آمریکایی و کشتار بیش از 500 نفر، افکار عمومی دنیا در شوک فاجعه کشتار جمعی در قرن 21 فرو رفت. روزنامه وال استریت ژورنال، بامداد امروز (چهارشنبه) فاش کرد، بمبی که با آن بیمارستان المعمدانی در غزه مورد حمله قرار گرفت، بمب آمریکایی MK-84 بوده است. این روزنامه آمریکایی این بمب سقوط آزاد چندمنظوره آمریکایی حدود یک تن وزن و قدرت تخریب بسیار بالایی دارد.

حمله سه‌شنبه شب رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه به شهادت بیش از 500 نفر منجر شد که به گفته مقامات فلسطینی بسیاری از اجساد قابل شناسایی نیست، این جنایت کشتار جمعی شوک و واکنش جهانی را به همراه داشت. مقامات، نهادها و سازمان‌های مختلف جهانی بر ضرورت پاسخگو بودن این رژیم تاکید کردند.

بیمارستان معمدانی یا "الاهلی العربی" یکی از مهم‌ترین بیمارستان‌های نوار غزه است که در محله الزیتون در جنوب شهر غزه واقع است. این بیمارستان متعلق به کلیسای المعمدانی (تعمیددهنده یا باپتیست) در فلسطین است و از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های فلسطین به شمار می‌رود.

منابع بیمارستانی اعلام کرده‌اند که شمار قربانیان بسیار بیشتر از 500 نفر است زیرا اعضای بدن کودکان و زنان بسیاری بر اثر جنایت وحشیانه اسرائیل روی زمین پخش شده که قابل شناسایی نیست.

بیمارستان المعمدانی چهار هزار نفر از جمله بیماران و پزشکان و هزاران آواره را که برای فرار از بمباران به این بیمارستان پناه آورده بودند، در خود جای داده بود.

جنایات حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه در حالی ادامه دارد که تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها به پایان رسیده و نظام بهداشت و درمان در غزه فروپاشیده است. مقامات بهداشتی فلسطین هشدار داده‌اند که در صورت ادامه این وضعیت، بیمارستان‌ها ظرف 24 ساعت آینده به گورهای جمعی تبدیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار