روایتی از دومین روز اردوی ملی خبرنگاری برای دانش‌آموزان ایلامی

ایلام (پانا) - اردوی ملی آموزش خبرنگاری که به منظور آموزش اصول خبرنگاری و سواد رسانه(دیجیتال) در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است به دومین روز خود رسید.

کد مطلب: ۱۴۱۳۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
روایتی از دومین روز اردوی ملی خبرنگاری برای دانش‌آموزان ایلامی

دانش آموزان خبرنگار ایلامی به همراه دانش آموزان سایر نقاط کشور دومین روز از سفر خود را در اردوی ملی خبرنگاری پشت سر گذاشتند.

دانش آموزان در نخستین برنامه خود به مسجد نور اردوگاه مراجعه کرده و به همراه دیگر دانش آموزان نماز جماعت را برگزار کردند. سپس از سخنان ارزنده جانباز هشت سال دفاع مقدس، حسین یکتا در فضایی صمیمی لذت بردند. وی درباره خاطرات خود در دوران هشت سال دفاع مقدس صحبت کرد. وی یکی از راویان مشهور کشور در چند سال اخیر است.

در کلاس بعدی مهدی رسولی درباره موضوعات مختلفی از قبیل لوازم و وسایل مورد نیاز برای فیلمبرداری و تولید محتوا صحبت کرد و با وسایلی همچون گیمبال کار عملی انجام داد و دانش آموزان یادگیری مفیدی در این بخش داشتند.

پس از اینکه وقت استراحت به اتمام رسید، در سالن سینما کلاسی که با چاشنی بازی های گروهی همراه بود به بررسی راهکارهای رسانه ها برای جذب مخاطب پرداخته شد.

بعد از این کلاس در ساعات پایانی روز در جلسه ای که به آموزش برخی از مهارت ها و سبک های خبرنویسی اختصاص داشت گذشت. حسن ختام این روز در سالن بهشت بود. در کلاس آخر، دکتر ترابی درباره خاطرات دفاع مقدس صحبت کرد و آخرین برنامه، صحبت های آگاهانه دکتر امین درباره تاریخ ایران و اروپا بود. این کلاس با حضور رییس سازمان دانش آموزی کشور و معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

دانش آموزان ایلامی پس از گذران یک روز خوب علمی که سرشار از مطالب مفید و آموزنده بود به خوابگاه خود بازگشتند.

دانش آموز خبرنگاران: امیرمهدی نقره ئیان زرنه و محمد ملکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار