حجت الاسلام ذوالنوری:

فروپاشی دولت جعلی صهیونیستی آغاز شده است

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از گزارش وزیر امور خارجه درباره اتفاقات غزه به نمایندگان، گفت فرار مهاجران غاصب از سرزمین‌های اشغالی آغاز شده و فروپاشی دولت جعلی صهیونیستی نزدیک است.

کد مطلب: ۱۴۱۳۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فروپاشی دولت جعلی صهیونیستی آغاز شده است

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در آغاز جلسه علنی نوبت بعدازظهر سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی و پیش از ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه در سخنانی اظهار کرد: نمایندگان مجلس در نوبت دوم جلسه امروز صحن، میزبان وزیر امورخارجه بودند و آقای امیرعبداللهیان گزارشی از وضعیت مسلمانان بی پناه غزه به نمایندگان ارائه داد که گزارش مفیدی در قالب جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی بود.

وی که ریاست صحن مجلس را بر عهده دارد، افزود: بسیار برای نظام سلطه و برخی از کشورهای پیرو آن متاسف هستیم که شاهد نسل کشی مردم مسلمان غزه هستند ولی به جای دفاع از مظلوم، میدان را برای خونخواری و خونریزی صهیونیست‌ها فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر حکومتی سه پایه اولیه دارد، تصریح کرد: یک پایه سرزمین است، پایه دوم ملت و رکن سوم دولت محسوب می‌شود. اما نظام صهیونیستی از زمان انعقاد نطفه پلیدش، وارونه بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: این نظام پلید ابتدا با اعلامیه انگلیسی در سال ۱۹۶۴ به کمک آمریکایی‌ها، دولت معجولی در منطقه بدون ملت و سرزمین خلق کرد. در ادامه یهیودیان، صهیونیست را از سراسر دنیا با وعده‌ها و مشوق‌هایی به سمت سرزمین‌های فلسطینی کوچ دادند تا عرصه را بر مردم فلسطین تنگ کنند و سپس سرزمین‌های اعراب فلسطینی را غصب و بر ویرانه‌های آنها شهرک‌های صهیونیستی ایجاد کردند.

ذوالنوری یادآور شد: امروز نگرانی جدی صهیونیست‌ها و اربابان آنها این است که با حرکت جهادی که اتفاق افتاد، فرار مهاجرین غاصب از سرزمین‌های اشغالی آغاز شود و دولت جعلی رژیم صهیونیستی بدون ملت باقی بماند و فروپاشی صهیونیست‌ها با این حرکت آغاز شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تداوم این حرکت باید کشورهای اسلامی چند اقدام عملی انجام دهند، یادآور شد: نخست اینکه آنهایی که در گرداب معامله قرن گرفتار هستند، این معامله پرضرر را کنار بگذارند. دوم اینکه آنهایی که حرکت منحوس عادی سازی را استمرار دادند، از این مسیر جهنمی برگردند. سوم اینکه کشورهای اسلامی و کشورهایی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، رفت و آمدهای اقتصادی با رژیم صهیونیستی را با هر کشوری که از این رژیم حمایت می‌کند، تحریم کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله چهارم باید از ملت مظلوم فلسطین پشتیبانی کنند و کشورهایی که در مسیر ورود به فلسطین هستند، مسیر حمایت از مردم این سرزمین را فراهم کنند. پنجم اینکه فشار سنگین و همه جانبه به مجامع بین المللی وارد کنند تا جلوی نسل کشی و کوچ اجباری مردم غزه را بگیرند و آخرین نکته اینکه اگر کشورهای منطقه در جلوگیری از کشتار کشورهای مسلمان فلسطینی و غزه اهتمامی به خرج ندهند، یقینا از این رژیم صهیونیستی درنده خو، امنیت نخواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار