مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

حمایت دانش‌آموزان با شعار عدالت خواهی روحیه مضاعفی به مردم فلسطین می‌دهد

تبریز(پانا) - به دنبال رشادت‌های مردم و نیروهای انقلابی فلسطین و همزمان با سراسر کشور زنگ مقاومت در مدارس استان آذربایجان شرقی و به صورت برنامه متمرکز استانی در دبیرستان حضرت رقیه(س) ناحیه پنج تبریز طنین‌انداز شد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حمایت دانش‌آموزان با شعار عدالت خواهی روحیه مضاعفی به مردم فلسطین می‌دهد

مسعود سعادتی در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت پیروزی اخیر مردم فلسطین گفت: تمام مردم جهان از بدو تولد اهدافی دارند که ذاتی و فطری است و یکی از این اهداف دفاع و حمایت از مظلوم در برابر ظالم می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: هدف فطری به اندازه‌ای مهم است که حتی در برنامه و محتوای دروس نظام تعلیم و تربیت کشور نیز گنجانده شده است.

وی ادامه داد: در جامعه‌ای که عدالت و حقوق مردم در آن رعایت نشود کل جامعه محکوم به شکست بوده و متضرر و بازنده خواهد بود.

سعادتی عنوان کرد: عدالت را خداوند متعال هم در جهان هستی رعایت کرده تا کل جهان در صلح و آرامش کنار هم زندگی کنند.

وی ادامه داد: در این بین برخی کشورها و رژیم‌هایی پیدا می‌شوند که با ادعای حاکمیت بر جهان و با گسترش جنگ، ظلم و غصب خاک، مال و ناموس دیگر کشورها این نظم جهانی را بر هم می‌زنند که رژیم غاصب صهیونیستی و دولت جنایتکار آمریکا از دسته این کشورها و رژیم‌ها هستند.

این مقام مسئول افزود: ملت فلسطین قصه دردناکی دارند. خاکشان توسط حکومتی غاصب مصادره شده و جان و مال و ناموسشان هر روز مورد تعرض و خطر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این مردم بعد از انقلاب اسلامی در سایه حمایت‌های مردم ظلم ستیز جمهوری اسلامی ایران و به تبعیت از انقلاب تاریخی آنها روحیه و جرئت مقابله با دشمن را به دست آورده و با تشکیل گروهک‌های شبه نظامی رفته رفته درصدد دفاع از وطنشان و به دست آوردن آزادی هستند.

سعادتی در پایان ضمن ابراز خرسندی از اتفاقات و پیروزی‌های انقلابی مردم فلسطین عنوان کرد: زنگ نمادین مقاومت و استقامت و ابراز همبستگی با مردم ظلم دیده فلسطین امروز کمترین کاری‌است که از دست ما و شما دانش‌آموزان برمی‌آید که کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین نیز با دیدن این حجم از حمایت‌های شما مطمئناً با روحیه‌ای مضاعف و اراده‌ای راسخ انشالله پیروزی نهایی را رقم خواهند زد و رژیم صهیونیستی جنایتکار را برای همیشه از صحنه روزگار حذف خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار