رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی

اردو بهترین بستر برای تربیت دانش آموزان است

مشهد(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی گفت:اردو بهترین بستر برای تربیت دانش آموزان است و ما از اردو به عنوان یک بستر تربیتی استفاده می کنیم و در همین راستا برنامه های متعددی را پیش بینی کرده ایم.

کد مطلب: ۱۴۱۱۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اردو بهترین بستر برای تربیت دانش آموزان است

سلمان حصاری رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی گفت:در موارد اردوها مدارس ما می توانند اردوها را به شکل ساده برگزار کنند و حتی کم هزینه و یا بدون هزینه که این امر را به گونه ای فراهم می کنیم که حتی شده در دوران مدرسه هم اردو اجرایی شود که انشالله بزودی طرح و برنامه ی آن را ابلاغ خواهیم کرد.

وی ادامه داد:طبیعتا ما هر چقدر آگاهی خود را از مسائل بیشتر کنیم بهتر می توانیم تصمیم بگیریم و طرح ها را اجرا کنیم،موقعیت معاونت پرورشی یک موقعیت حساس و مهم و تاثیر گذار در مدرسه است لذا این آموزش ها و افزایش آگاهی و توانمند سازی ها یکی از ارکان اصلی است که به رشد تربیتی دانش آموزانمان کمک می کند.

حصاری گفت:هر چقدر ما بتوانیم همکاران را توانمند کنیم و آنها با مسائل روز آگاه کنیم مطمنا در مدرسه تصمیم گیری راحت تری خواهند داشت و در همین راستا ما در تلاش هستیم که بسته های آموزشی را آماده کنیم و برای ادارات،مدارس ارسال کنیم تا از این بسته ها استفاده شود.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار