کانادا با سوت داور ایرانی‌ مسافر پاریس شد‌

‌‌تهران (پانا) - تیم والیبال کانادا در آخرین مسابقه خود که ابراهیم فیروزی یکی از داوران آن بود، موفق به شکست مکزیک شد تا صعودش به بازی‌های المپیک پاریس قطعی شود.

کد مطلب: ۱۴۱۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کانادا با سوت داور ایرانی‌ مسافر پاریس شد‌

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال گروه سوم انتخابی المپیک با حضور تیم‌های چین (میزبان)، لهستان، آرژانتین، هلند، کانادا، مکزیک، بلژیک و بلغارستان‌ در چین پیگیری می‌شود و ابراهیم فیروزی داور بین‌المللی والیبال ایران با درجه کتگوری A در این مسابقات قضاوت دارد.

فیروزی که در روز نخست این مسابقات در دو دیدار به عنوان داور سوم حضور داشت، در روز دوم دیدار چین و بلژیک را به عنوان داور دوم سوت زد.

وی در ادامه مسابقات داور اول مسابقه هلند و بلژیک و داور دوم دیدار چین و کانادا بود و روز جمعه 14 مهر‌ هم به‌عنوان داور اول دیدار بلژیک و مکزیک را قضاوت کرد.

تیم ملی والیبال کانادا امروز (یکشنبه 16 مهر) در آخرین مسابقه خود به مصاف مکزیک رفت و ابراهیم فیروزی به عنوان داور دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

ملی‌پوشان کانادا در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 15 حریف را شکست دادند و با پنج برد و 15 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه راهی المپیک پاریس شدند.

در این گروه تیم لهستان قبلا صعودش را با 6 برد و 16 امتیاز قطعی کرده بود و امروز در آخرین مسابقه خود برای هفتمین برد متوالی به مصاف چین میزبان می‌رود که نتیجه مسابقه تاثیری در جایگاه‌های تیم‌های صعود کننده نخواهد داشت.

در گروه‌های اول و دوم این مسابقات صعود تیم‌های آلمان، آمریکا و ژاپن قطعی شده است و در پایان مسابقات امروز یک تیم دیگر صعود کننده از گروه نخست مشخص می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار