دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در پایتخت 

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی محل فعالیت یک فعال غیر مجاز ارزی با گردش مالی بیش از 164 میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در پایتخت 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری درخصوص این خبر توضیح داد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با اخلال‌گران بازار ارز و پی کسب خبر مبنی بر فعالیت غیر مجاز ارزی توسط فردی در یک دفتر کار در فلکه اول صادقیه تهران عوامل این پلیس، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم با همکاری چند تن از همدستانش از سال 1396 تا 1401 به خرید و فروش غیر مجاز ارز پرداخته است و روزانه به طور میانگین 2 هزار تا 2 هزار و 500 دلار خرید و فروش ارز انجام می‌داده است.

این مقام پلیسی ادامه داد: ادامه تحقیقات پلیسی و استعلام‌های انجام شده مشخص شد متهم از دلالان ارزی است و حجم معاملات ارزی وی بیش از 334 هزار و 693 واحد ارز معادل 164 میلیارد ریال است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی و پی جویی‌های انجام شده متهم برای اخذ دستور قضایی به مرجع قضایی معرفی و دستگیری سایر همدستان متهمان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ افشاری از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار