رئیس شورای شهر تهران:

آموزش و پرورش، دانش‌آموزان را به شناخت مسائل فلسطین هدایت کند

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دانش‌آموز به طرز فی‌البداهه به سوی شناخت مسائل فلسطین نمی‌رود از آموزش و پرورش خواست تا مسائل فلسطین را به دانش‌آموزان بازگو کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش، دانش‌آموزان را به شناخت مسائل فلسطین هدایت کند

مهدی چمران در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص چگونگی حمایت دانش‌آموزان ایرانی از دانش‌آموزان فلسطینی گفت: دانش‌آموزان می‌توانند فعالیت های زیادی انجام بدهند و مشخص است که دانش‌آموز، به صورت فی‌البداهه به این راه کشیده نمی‌شود.

وی افزود: باید آموزش و پرورش و معلمین مدارس، دانش‌آموزان را به شناخت مسائل فلسطین هدایت کنند. ممکن است که دانش‌آموز ما فکر‌کند مسائل فلسطین چه ربطی به من دارد؛ همانطور که بسیاری در قبل از فتنه ۸۸ با شعارهای پوچ "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران" به خیابان‌ها آمدند. در صورتی که ما اگر بخواهیم جانمان را نیز فدای ایران کنیم باید لبنان، عراق و سوریه را در مقابل داعش حمایت کنیم و الا تجاوز آنها به مرزها و خاک ما آسان می‌شد و جنگ را به داخل ایران می‌کشیدند.

رئیس شورای شهر تهران، در ادامه تصریح کرد: بنابراین شناخت مساله‌ی فلسطین چه از نظر اسلامی و چه از نظر سوق‌الجیشی در منطقه خاورمیانه، مسأله‌ اشغالگری قدس و بحث انسانی این موضوع بسیار مهم است و باید برای دانش‌آموزان تبیین شود.

چمران در خصوص تبیین این مسائل برای دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید این مسائل را بدانند و در سمینارها و نشست‌های مربوط به مسأله‌ی فلسطین شرکت کنند تا به شناخت کامل از مسائل فلسطین برسند.

خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار