مشاور فرماندهی معظم کل قوا:

وحدت قلوب مسلمین تا آزادسازی قدس شریف ادامه دارد

تهران(پانا) - مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی ایران در امور نیروهای مسلح، ضمن حمایت از مأموریت غرورآفرین طوفان الاقصی، عنوان کرد وحدت قلوب مسلمین تا زمان آزادی قدس شریف ادامه پیدا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
وحدت قلوب مسلمین تا آزادسازی قدس شریف ادامه دارد

سردار سید رحیم صفوی، مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح، در ابتدا با بیان اینکه از سوی مقام معظم رهبری وکالت دارد تا سلام ایشان را به تمامی مهمانان، دانش‌آموزان، خانواده‌های معزز و معظم شهدا و کودکان مظلوم فلسطینی برساند، بیان کرد: در ابتدا از مأموریت غرورآفرین که روز گذشته با نام "طوفان الاقصی" در منطقه غزه انجام شده و چندین شهرک را به تسلط فلسطین درآورده است، حمایت می‌کنیم و قطعا محور مقاومت نیز از این مأموریت مهم حمایت خواهند کرد.

وی افزود: وحدت قلوب مسلمین تا آزادی قدس شریف، ادامه پیدا خواهد کرد و رژیم اشغالگر و صهیونیستی اسرائیل باید تاوان جنایات خود را بدهد.

سردار صفوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه روز شهادت شهید محمدالدره به عنوان روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین، نامگذاری شده است، عنوان کرد: شهید محمدالدره یک‌ نمونه از جنایاتی است که در کارنامه اسرائیل وجود دارد. ما به خوبی می‌دانیم که هزاران کودک و حتی شیرخوارگان فلسطینی، قربانی جنایات اسرائیل شده‌اند که متأسفانه هیچ‌گاه رسانه‌ای نشده است.

مشاور فرماندهی معظم کل قوا، در ادامه تصریح کرد: کشتار و قتل‌عام مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم اشغالگر اسرائیل، زمینه اخراج حدود ۵ میلیون فلسطینی را فراهم کرده است. قبل از شکل‌گیری اسرائیل، گروهک‌های تروریستی با حمایت انگلیس در سطح فلسطین به کشتار دست‌جمعی به شکل مخفیانه مشغول بوده و با تأسیس رژیم صهیونیستی اسرائیل، این اعمال و کشتارها به صورت آشکارا ادامه پیدا کرده است و حتی شهرک‌نشین های صهیونیستی با پشتوانه ارتش اسرائیل، جنایاتی را علیه مردم فلسطین انجام می‌دهند و هیچگونه واکنشی از سوی سازمان ملل مشاهده نکرده‌ایم.

صفوی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی، یک رژیم کودک‌کش است، خاطرنشان کرد: صهیونیستی‌ها فقط به سر کودکان فلسطینی شلیک می‌کنند و این نشان‌دهنده میزان قساوت قلب آنان است. قسمت بسیاری از زندانیان رژیم صهیونیستی را کودکان فلسطینی تشکیل می‌دهند که خیلی از این اسارت‌ها بدون دلیل انجام شده است. بسیاری از کودکان و نوجوانان فلسطینی توسط این رژیم اشغالگر، تبعید و اخراج از سرزمین شده‌اند. شکنجه کودکان فلسطینی در کنار هزاران جنایت این رژیم بدون ابراز نگرانی کشور‌های غربی و مدعیان دروغین حقوق بشر انجام شده است.

او در پایان پیشنهاد داد: باید طرح و نقشه‌ جامع رسانه‌ای چند مرحله‌ای برای آگاه‌سازی افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه جنایات این رژیم علیه کودکان فلسطینی، تدوین شود، کتاب‌ها نوشته شود، خاطره‌نویسی صورت بگیرد و از کودکان یک میلیارد و ششصد میلیون مسلمان بخواهیم، احساسات و عواطف خود را نسبت به طرفداری از کودکان فلسطینی اعلام کنند.

خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار