فرماندار پارسیان:

باید دانش‌آموزان را به سمت کتابخوانی سوق دهیم

هرمزگان (پانا) - فرماندار پارسیان در جلسه کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت باید از طریق راه‌های مختلف دانش‌آموزان را بر اساس علایقشان به سمت کتابخوانی سوق داد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
باید دانش‌آموزان را به سمت کتابخوانی سوق دهیم

اصغر هاشمی گفت: کتاب و کتابخوانی همیشه دغدغه مقام معظم رهبری بوده و متاسفانه با گسترش فضای مجازی این امر از رونق کمتری برخوردار است.

وی در ادامه افزود: باید دانش آموزان را به سمت مطالب کاربردی و آموزنده سوق بدهیم تا در آینده بتوانند از آن به نحو احسن استفاده کنند. آموزش های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز باید در زمینه علایق کودکان و نوجوانان باشد.

این جلسه که به صورت دو ماه یک بار در ساختمان فرمانداری برگزار می شود، مرضیه دیلمی نژاد به عنوان رئیس کتابخانه‌های عمومی پارسیان گزارشی از نحوه مراجعه آسان مردم به کتابخانه‌ها و آشنایی با نحوه خدمات‌دهی آن ارائه کرد.

در این جلسه که فعالان فرهنگی شهرستان حضور داشتند معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و مسئول سازمان دانش آموزی نیز پیشنهاداتی در جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان دانش‌آموزان ارائه کردند که می‌توان به راه‌اندازی کافه کتاب در مدارس، برگزاری مسابقات به صورت ماهانه، معرفی نویسندگان شهرستان و ... اشاره کرد.

خبرنگار: حسین عباسیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار