تمهیدات ترافیکی جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) اعلام شد

تهران (پانا) - معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات ترافیکی جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) اعلام شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی گفت: فردا سه شنبه 11 مهرماه 1402 به‌مناسبت برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) از میدان هفتم تیر تا میدان ولیعصر (عج) محدودیت ترافیکی خواهیم داشت. به همین مناسبت فردا از ساعت 15 معابر از میدان هفتم تیر تا میدان ولیعصر (عج) مسدود خواهد شد و از میدان فلسطین تا کلیه ورودی‌هایی که به این محدوده داریم محدودیت تردد خواهیم داشت.

سرهنگ رازقی بیان کرد: این معابر شامل جنوب به شمال از خیابان انقلاب ( انقلاب - ولیعصر (عج)) است که خودروها اجازه تردد داده نخواهد شد. همچنین در محدوده شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) از فاطمی مسدود خواهد شد.

وی گفت: اتوبوس‌هایی که در این محدوده تردد می‌کنند انحراف مسیر خواهند داشت و از محورهای جانبی تردد خواهند داشت و این محدوده در اختیار برگزاری جشن قرار خواهد گرفت. حمل و نقل عمومی و شرکت‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی تمهیدات ویژه‌ای برای جابه‌جایی مسافران و کسانی که در این مراسم شرکت دارند خواهد داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: کسانی که محل زندگی و کار آنها در این محدوده است محدودیت خارج شدن ندارند ولی کسانی که قصد عبور از این مسیرها را دارند باید از معابر جانبی تردد و استفاده کنند. این مراسم از ساعت 17 شروع و برای اجرای تمهیدات ترافیکی از ساعت 15 محدودیت و ممنوعیت تردد خواهیم داشت. برای این مراسم پلیس راهور تمهیدات خاصی را در نظر گرفته و جلسات متعددی نیز برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار