مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد؛

خدمات‌رسانی 2100 دستگاه اتوبوس در تهران همزمان با بازگشایی مدارس

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه در شهریورماه حدود ۱۶۰۰ دستگاه به صورت شاغل جاری به مردم خدمت رسانی می‌کردند، گفت در آغاز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها این عدد به ۲۱۰۰ دستگاه رسیده‌ است.

کد مطلب: ۱۴۰۸۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
خدمات‌رسانی 2100 دستگاه اتوبوس در تهران همزمان با بازگشایی مدارس

مهدی علیزاده در آیین بهره‌برداری از طرح نوسازی حمل و نقل عمومی تهران با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی در خدمت‌رسانی به شهروندان همیشه پیشتاز است و دغدغه‌های شهردار تهران معطوف به حوزه حمل و نقل عمومی مشهود است، گفت: در حوزه حمل و نقل بزرگ‌ترین دغدغه شهردار تهران ابتدا گسترش ناوگان و بعد کسب رضایت حداکثری مردم بوده است. تحولات دو ساله مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل هم در این مسیر بوده است. همه افتخار این انقلاب بزرگ در شرکت‌ واحد برای همکاران ما، مدیران شهری و شورای شهر تهران است. در کنار حمایت‌های همه جانبه شهردار تهران پیگیری‌های مسیر، توسط شورای انقلابی شهر تهران کمک بزرگی در این راه بوده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ادامه داد: بزرگ‌ترین قراردادهای نوسازی شرکت واحد شهر تهران در دوره جاری مدیریت شهری منعقد شده است. اتفاق دیگری که با تاکید شهردار تهران رخ داده همیار اتوبوس است. شرکت واحد و شهرداری تهران نظارت ۲۴ ساعته روی عملکرد ناوگان دارد اما در این راه به نظارت مردم احتیاج داریم. شهروندان با شماره گیری کد دستوری #۲۲*۱۳۷* می‌توانند به ما در این زمینه کمک کنند.

علیزاده تاکید کرد : در شهریورماه حدود ۱۶۰۰ دستگاه به صورت شاغل جاری به مردم خدمت رسانی می‌کردند. اکنون در آغاز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها این عدد به ۲۱۰۰ دستگاه رسیده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار