راوی دفاع مقدس:

شهدای دفاع‌مقدس نشان دادند که با دست خالی هم می‌توان پیروز شد

بهارستان یک(پانا)- راوی دفاع‌مقدس در یادواره شهدای قلعه میرعنوان کرد که شهدای دفاع‌مقدس نشان دادند که با دست خالی هم می‌توان پیروز شد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شهدای دفاع‌مقدس نشان دادند که با دست خالی هم می‌توان پیروز شد

دومین یادواره شهدای دفاع‌مقدس به همت حوزه های مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و مطهره (س) و دیگر دستگاه‌ها با حضور روح‌الله شریفی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهارستان و خانواده معظم شهداء، بسیجیان و مردم خوب و ولایت‌مدار شهرک قلعه‌میر در خیابان امام‌حسین (ع) روستای ریه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی میرزاپور در این یادواره گفت: شهدای دفاع‌مقدس نشان دادند که با دست خالی هم می‌شود پیروز شد. وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در جبهه حق علیه باطل شجاعانه جنگیدند و شبانه روز در حال تلاش بودند که نشان بدهند ما میتوانیم.

وی در ادامه تصریح کرد: جنگ هشت سال دفاع‌مقدس سن و سال نمی‌شناخت، جوانانی بودند که با سن ۷ الی ۸ سال، وارد جبهه های حق علیه باطل شدند و با همان سن کودکی نشان دادند می‌شود پیروز شد. بـا‌ تـوجه‌ بـه فشار ابر قدرت های بزرگ و استعمار گران غرب و ایجاد محدودیت های مختلف از طرف‌ آن ها، داشـتن فرزندانی غیور و شجاع و وطن دوست جهت دفاع از ایران اسلامی‌ بسیار پر اهمیت می‌ بـاشد‌. از طرفی خانواده، اولین پایـگاه مـوثر بر شکل گیری، رشد و تکامل افراد یک جامعه است و برای داشتن نسلی شجاع و با ایمان باید از خانواده فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام و المسلمین میرزاپور در ادامه خاطر نشان کرد: گشترش فرهنگ دفاع‌مقدس را می توان بـا خـواندن داستان از حماسه ی عاشورایی تا تاریخ مبارزات و تظاهرات پیش از انقلاب و جنگ تحمیلی و حماسه دلیرانه رزمندگان و شهیدان‌، از‌ صبوری آزادگان و عزت نفس جانبازان سخن گفت تا دل و جان فرزندانمان از شهامت و دلیری این از خود گـذشتگان بـیشتر آشنا گردد و فرهنگ دفاع از مرز و بوم در آن ها‌ نهادینه‌ گردد.

این مراسم که اجرای گروه سرود، راویگری و دیگر برنامه های متنوعی را به همراه داشت، مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت. در پایان این مراسم جمعی از خانواده های معظم و معزز شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس توسط مسئولین مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگار دانش آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار