مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

شهدا بهترین الگو برای دانش‌آموزان هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش نگاه باید با نگاه شهدا یکی باشد، شهدا را بهترین الگو برای دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
شهدا بهترین الگو برای دانش‌آموزان هستند

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، رامین درآسای معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منطقه در دبیرستان دختران سمیه برگزار شد.

هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه حفظ و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی یکی از موارد بسیار مهمی است که باید از طریق آموزش و پرورش به نسل نوجوان و جوان انتقال داده شود اظهار کرد: «نگاه ما در آموزش و پرورش باید با نگاه شهدا یکی باشد. شهادت در راه خدا بهترین مرگی است که شهدا برگزیده اند، شهدا آگاهانه و با چشمی بیدار این راه را انتخاب کرده‌اند و آرزویشان رسیدن به لقاءالله بوده است.»

زمانی نژاد اضافه کرد: «بهترین الگو برای دانش آموزان ما شهدا هستند، دشمن به دنبال گمراه کردن نسل امروز و ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان و نوجوانان است و راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان آشنا کردن نسل امروز با اهداف و آرمان های انقلاب است، تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس فرصت خوبی است تا نسل جوان بیش از گذشته در جریان اهداف و آرمان شهیدان انقلاب اسلامی قرار گیرد.»

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار