رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی:

خط ملی نماد ۱۵۷۰ مسیری برای ارتقای مهارت‌های خودمراقبتی است

کرج (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش البرز از ارائه خدمات خط ملی نماد ۱۵۷۰ به دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان در راستای ارتقای مهارت‌های خودمراقبتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
خط ملی نماد ۱۵۷۰ مسیری برای ارتقای مهارت‌های خودمراقبتی است

فرهاد منظوری، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: کودکان و نوجوانان ممکن است در موقعیت‌های مختلف از جمله موقعیت‌های مخاطره آمیز قرار بگیرند، در این زمان آنها باید تصمیم بگیرند که چگونه از این موقعیت خود را دور نگه دارند و اگر یاد بگیرند و این مهارت را داشته باشند که بگویند "نه"، در آن صورت به خوبی قادر خواهند بود که از خود مراقبت و محافظت کنند.

وی افزود: یکی از شماره‌هایی که در موقعیت‌های بحرانی و پرخطر می‌تواند در کنار آنها باشد و با یک تماس به راحتی با متخصصین این حوزه متصل شوند، خط ملی نماد به شماره ۱۵۷۰ است که اورژانس دانش‌آموزی محسوب می‌شود و برای ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی به دانش آموزان، والدین و فرهنگیان راه اندازی شده است.

منظوری ادامه داد: افراد در موقعیت‌هایی مانند قرارداشتن در شرایط دشوار و بحرانی، افسردگی اضطراب و ... می توانند با این شماره تماس گرفته و به صورت رایگان، خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی دریافت نمایند.

گفتنی است خط ملی نماد ۱۵۷۰ هر روز به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به صورت ۱۲ ساعته، پاسخگوی مخاطبین است و از هر استان و یا شهرستان می توان به صورت رایگان با این خط تماس گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار