جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در مدارس فارس برگزار شد

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس، از برگزاری جشن عاطفه‌ها در تمامی مدارس مناطق ۵۹‌گانه استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در مدارس فارس برگزار شد

دکتر بهنام رازقی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در ابتدای سال تحصیلی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری و گسترش سنت‌های حسنه اسلامی و ایجاد زمینه حضور و مشارکت نیکوکاران و خیرین برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، برگطار می‌شود، گفت: جشن عاطفه‌ها به صورت ملی و در قالب پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد هرساله در تلاش هستند تا با برگزاری این مراسم علاوه بر تحقق اهداف ارزشمند آن، در یاری رسانی به دانش‌آموزان کم برخوردار سهیم باشند.

رازقی به نقل از مدیرکل کمیته امداد فارس مبلغ ریالی کمک‌های مردمی سال گذشته را که به صورت نقدی، کالایی و واریز مستقیم به حساب دانش‌آموزان نیازمند را، ۲۶۴ میلیارد ریال برشمرد و افزود: علاوه بر خیرین و نیکوکاران، دانش‌آموزان سهم بسزایی در جمع‌آوری این مبلغ دارند به طوریکه دانش‌آموزان پیشتاز در راستای تحقق فضیلت‌های حس نوع‌دوستی، ایثار و از خودگذشتگی در ترویج این امر حسنه نقش موثری دارند.
وی افزود: پویش جشن عاطفه‌ها تا ۱۵ مهرماه در مدارس اجرا می‌شود و خیرین و نیک‌اندیشان محترم می‌توانند با مراجعه به مدارس استان فارس در این امر نیک سهیم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار