معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان گرانبها‌‌ترین سرمایه‌های کشور هستند

ایران آینده در دست شما دانش‌آموزان است

تهران(پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه به عنوان یکی از مهمترین ارکان در آینده کشور است، دانش‌آموزان را به عنوان سرمایه کشور برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان گرانبها‌‌ترین سرمایه‌های کشور هستند

آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و بازگشایی مدارس منطقه چهار، با حضور امیر مسعود باقری؛ مدیر عامل اجرایی بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ مهدی خواجه امیری؛معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،حجت الاسلام حاج آقا سید محمد میر عمادی؛ رییس اداره عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون ناجا، علی فرهادی؛معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش،امیر علیجانی معاون آموزش متوسطه شهر تهران، هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ٤ روز یکم مهر ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه دوره اول توحید برگزار شد.

علی فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی در گفتگو با دانش آموزان و توصیه به علم آموزی و اخلاق مداری اظهار داشت: آرامش و امنیت اکنون ما حاصل ریختن خون شهدایی است که خیلی از آنها در سنین شما بودند. شما باید خود جویای دانش باشید و برای ایران دانشمند تربیت کنید.ایران آینده در دست شما است. چرا که تربیت در دست مادران است و شما مادران آینده هستید. دشمن تلاش می کند این سرمایه قدرتمد را از دست ما بگیرد و تمام جبهه فرهنگی دشمن بر این تمرکز پیدا کرده است که دختران ما را از مسیر درست خارج کند. امیدوارم یکایک شما دانش آموزان که به همراه قریب به ۱۶ میلین نفردر جای جای ایران اسلامی عزیزمان اغاز سال تحصیلی جدید را جشن می گیرید بتوانید بعد از پایان تحصیلاتتان به ۱۶ میلیون دانشمند و افتخار آفرین تبدیل شوید و برای اقتدار ایران تلاش کنید.

وى افزود: شما دانش آموزان برای ما بسیار مهم هستید. گرانبهاترین سرمایه کشورشما دانش آموزان هستید ومدرسه راهبردی ترین نهاد کشور است.

فرهادى با بیان اینکه آن اندازه که مدرسه مهم است و می تواند درآینده کشور نقش آفرین باشد هیچ نهاد فرهنگی دیگری نمی تواند این نقش را داشته باشد، گفت: اگر دانش آموزان ما خوب پرورش یابند هم در آینده ثروت مادی خواهیم داشت و هم ثروت معنوی. هم از شما تشکر می کنم که راه تحصیل و علم آموزی را پیش گرفتید و هم از پدران و مادران شما که چنین فرزندانی تربیت کرده اند که تلاش می کنند و دغدغه علم آموزی دارند. امیدواریم به گونه ای درس بخوانید و پرورش یابیدکه مطابق سند تحول بنیادین مصداق حیات طیبه و دانش آموز صالح باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار