هادی زمانی نژاد در مراسم رونمایی از "طرح همسو۲":

نقش‌آفرینی تمام ارکان مدرسه در اجرای مطلوب طرح همسو موثراست

همزمان با آغاز سال تحصیلى جدید، از طرح همسو ٢ در راستاى اجراسازى سند تحول بنیادین؛ رونمایى شد

تهران(پانا)-مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با بیان اینکه سند تحول بنیادین به تربیت تمام ساحتی تاکید دارد ، نقش آفرینی موثر تمام ارکان مدرسه را بر اجرای مطلوب این طرح موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۷۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش‌آفرینی تمام ارکان مدرسه در اجرای مطلوب  طرح همسو موثراست

طرح همسو در دومین سال اجرای خود از ابتدای شروع سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و همزمان با بازگشایی مدارس توسط مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ رونمایی شد.

هادی زمانی نژاد در آیین رونمایی از طرح همسو۲ اظهار داشت:توجه به تربیت تمام ساحتی، گسترش عدالت آموزشی، افزایش مشارکت و اثربخشی خانواده در نظام تعلیم و تربیت، تربیت انسانی موحد، مؤمن و معتقد به معاد و آشنا و متعهد به مسئولیت‌ها، عدالت خواه و صلح جو از جمله اهداف پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. در سند تحول، فلسفه تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران تک ساحتی و تک بعدی نیست و برای تربیت چند ساحت در نظر گرفته شده است. تعلیم و تربیت اعتقادی، تعلیم و تربیت اخلاقی، تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی، تعلیم و تربیت زیستی و بدنی، تعلیم و تربیت زیباشناختی و هنری، تعلیم و تربیت اقتصادی و حرفه‌ای و تعلیم و تربیت علمی و فناورانه به عنوان ابعاد تربیت در نظر گرفته شده‌اند.

در همین چارچوب مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران طرحی با عنوان همسو را در راستای اجرایی نمودن اهداف سند تحول بنیادین با همکاری و نقش آفرینی موثر مدیران،معاونین،معلمان و مربیان،اولیا و دانش آموزان مدارس و راهبری اعضای شورای معاونین و سایر کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه چهار از فروردین ۱۴۰۱در دستور کار قرار داده است و طرح همسو ۲ را با تمرکز بر اجرای ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اجرا خواهیم کرد.

طرح همسو(۲)، طرح خلاقانه آموزش و پرورش منطقه ۴ در راستای اجرایی شدن اهداف سند تحول بنیادین، با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ و اعضای شورای معاونین رونمایی شد.

شایان ذکر است طرح همسو، طرح ابتکاری و خلاقانه آموزش و پرورش منطقه ۴ است که از فروردین ۱۴۰۱ در راستای اجرایی نمودن اهداف سند تحول بنیادین در مدارس کلید خورد.

طرح همسو ٢ با رویکرد اجراسازى سندتحول بنیادین و بهره مندى از هم افزایى فرهنگیان منطقه ٤؛ از مهر تا اسفند ۱۴۰۲ در مدارس اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار