معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد:

آغاز بازسازی مجموعه معراج شهدا در هفته دفاع مقدس

مشهد (پانا) - معاون فرهنگی و هنری شهرداری مشهد در نشست خبری با موضوع اقدامات هفته دفاع مقدس عنوان کرد معراج شهدا مکانی است که بیش از ۱۶هزار شهید خراسان بزرگ از این محل به خانه ابدی خود رهسپار شدند و امسال در هفته دفاع مقدس بعد از مدت‌ها مشکلات از سر راه این مجموعه برداشته شد و عملیات کلنگ‌زنی آن آغاز و بازسازی آن با نمادهای به یادماندنی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۵۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بازسازی مجموعه معراج شهدا در هفته دفاع مقدس

یوسف اسماعیل زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: امیدواریم تا پایان این دوره مدیریت شهری بازسازی معراج شهدا به اتمام برسد.

وی افزود: از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس نمایش بزرگ میدانی نوری در نیمروز است، این نمایش توسط هنرمندان مشهدی از یکم تا بیست و سوم مهرماه در بولوار نماز اکران می‌شود، این نمایش به زندگی سردار شهید شوشتری و عملیات مرصاد اشاره می کند .

اسماعیل زاده بیان کرد: اقدام دیگر طرح روشنای شهر است که براساس آن ۱۷ دیوار سطح یک در شهر مشهد مزین به چهره نورانی شهدا خواهد شد و همچنین با مشارکت مجموعه های مختلف به کتب خاتوان و قوماندان نیز پرداخته می‌شود.

وی در پایان متذکر شد : کمپین تبلیغاتی و فضاسازی شهری، کاروان مقاومت و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس است.

دانش آموز خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار