زنگ ایثار و مقاومت در مدارس گلوگاه نواخته می شود

گلوگاه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت در آستانه فصل بازگشایی مدارس و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، زنگ ایثار و مقاومت همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان گلوگاه به صدا در می‌آید.

کد مطلب: ۱۴۰۵۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایثار و مقاومت در مدارس گلوگاه نواخته می شود

جلسه کمیته هفته دفاع مقدس با حضور مدیر و‌ معاونان آموزش و پرورش شهرستان، کارشناسان حوزه پرورشی و مسئولان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش گلوگاه برگزار شد.

اسماعیل روحی گفت: مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس با حضور امام‌ جمعه و فرماندار شهرستان، مسئولان شهرستانی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در هنرستان حضرت فاطمه(س) اجرا می‌شود.

روحی افزود: دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی و دانش آموز، حضور دانش آموزان و فرهنگیان در نمازجمعه، برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده روی و غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌ های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان گلوگاه است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه در این جلسه گفت: با توجه به ابلاغ شیوه نامه یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی، نخستین یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس به اجرا در می آید.

منصوره دهقان بیان کرد: مراسم اختتامیه این یادواره ها در دهه فجر امسال خواهد بود و مقرر شده هست این برنامه ها در مساجد مجاور مدارس صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار