اجرای بیش از 350 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس دراردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل از اجرای بیش از 350 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از 350 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس دراردبیل

علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یادآور روزهای بزرگ و فراموش نشدنی از حماسه ها و ایثارگری های فرزندان عزیز این مرز و بوم و یادآور خون های مقدسی است که در پای انقلاب اسلامی ریخته شد.

وی افزود: معرفی و تجلیل از ایثارگران می تواند به عنوان الگوی قوی در ترویج فرهنگ ایثارگری، مجاهدت، مقاومت و پایداری برای نسل جوان و مسیر توسعه و بالندگی امروز و فردای کشور ما قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با بیان اینکه دفاع مقدس کلید وحدت است، تصریح کرد: شعار هفته دفاع مقدس در سال جاری را «ما متحد هستیم» هفته دفاع مقثدس هفته شورآفرینی و امیدآفرینی است.

واحد در ادامه گفت: در طی هفته دفاع مقدس بیش از 350 عنوان برنامه با حضور ادارات، نهادها، بسیجیان و مردم برگزار خواهد شد و از 15000 هزار نفر از هر قشری در مراسم سراسری جهاد مقاومت از دیروز تا امروز تجلیل می شود.

وی با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح بیان کرد: همزمان با ۳۱ شهریور، نمایش اقتدار نیروهای مسلح با رژه نیروهای نظامی و انتظامی در سراسر کشور و استان اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان افزود: غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس با بیش از 43 غرفه و سایر برنامه ها برگزار خواهد شد.

واحد تصریح کرد: از زمان تاسیس بنیاد حفظ آثار 284 کتاب تالیف شده است و امسال در کنگره 3400 شهید از 156 کتاب رونمایی شد و در هفته دفاع مقدس نیز از 30 کتاب رونمایی خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به آماده سازی وپخش 21 عنوان مستند در سال جاری گفت: مستند نقش آزادگان در 9 قسمت آماده پخش است که هم به صورت استانی و هم در رسانه ملی پخش خواهد شد و مستند دیگری با 12 قسمت نیز با عنوان نقش رزمندگان استان اردبیل در عملیات های سرنوشت ساز در حال آماده سازی است. و همچنین یک قسمت مستند نقش عشایر استان در دفاع میهنی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال آماده سازی برای پخش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار