معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح جامع فعالیت‌های پرورشی در مدارس استان اصفهان

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت طرح جامع فعالیت‌های پرورشی در مدارس استان اصفهان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جامع فعالیت‌های پرورشی در مدارس استان اصفهان

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از برنامه های کشوری طراحی شده برای فعالیت های پرورشی، طرح جامع فعالیت های پرورشی مدارس است. در این بخش پنج عنوان فعالیت حوزه ایمان، خودباوری، نشاط و ... برنامه ریزی شده است و کلیه فعالیت های ما در قالب این پنج فعالیت شاکله بندی و اجرا می شود.

نم نبات افزود: در برنامه های استانی نیز ما بحث های آموزشی را برای دانش آموزان و همکاران در نظر داریم از جمله اینکه طرح سفیران تربیت و طرح ثاقب برگزار شد و طرح شهید علی وردی را نیز برگزار می کنیم.

وی بیان کرد: از طرح های پیش رو، طرح اردوهای شهید نیری را داشتیم و امروز نیز طرح تشکیلاتی دانش آموزان سازمان دانش آموزی است. همچنین طرح ولایت بسیج دانش آموزی برگزار شده است، بحث طلایه داران را نیز برای تشکیلات انجمن اسلامی داشته ایم. الحمدلله طرح های خوبی داشته ایم و ادامه دار خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص راه های موفقیت دانش آموزان در تحصیل بیان کرد: ما برای موفقیت نیاز به دو بال داریم، بال تلاش و بال توکل؛ هر انسانی هر چقدر تلاش کند به همان اندازه به نتیجه کارش خواهد رسید، چه در جهت مثبت باشد و چه در جهت منفی و به نتیجه عمل خود می رسد.

نم نبات ادامه داد: اگر در کنار تلاش خود، بال دیگری به نام توکل داشته باشیم، تلاش ما ١٠ برابر نتیجه می دهد. پس برای موفقیت باید برنامه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار