از بانیان مراسم‌های فرهنگی رودهن تقدیر و تجلیل شد

رودهن (پانا) - امام‌جمعه رودهن از برگزاری مراسم تجلیل از بانیان فرهنگی رودهن در راستای ارزش نهادن و اهمیت اقدامات فرهنگی در ارتقای سطح فرهنگی جامعه در این منطقه با حضور کلیه مسئولین شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
از بانیان مراسم‌های فرهنگی رودهن تقدیر و تجلیل شد

مراسم تجلیل از بانیان برنامه های فرهنگی در دفتر امام‌جمعه رودهن تقدیر و تجلیل شد. در این جلسه حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، رضا طاهرخانی فرماندار دماوند،عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، محمد موسی منش شهردار رودهن، معاون عمرانی فرماندار، رئیس دادگاه عمومی بخش رودهن، رئیس شورای بخش،فرمانده مقاومت بسیج رودهن، فرمانده انتظامی رودهن، فرمانده انتظامی آبعلی و برخی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در این جلسه بیان کرد: یکی از نقاط قوت نظام اسلامی متکی بودن آن به مردم و برخورداری از حمایت و پشتیبانی مردم است که همیشه باعث افتخار و عزت است.

وی افزود: مردم عزیز ما در همهٔ عرصه‌ها نقش کلیدی و تعیین کننده دارند. ما با تکیه به مردم است که کارها و برنامه‌های خود را پیش می‌بریم و اگر نبود حمایت‌ها، پشتیبانی، همراهی و همدلی شما عزیزان، کاری از ما ساخته نبود. بنابراین مردم یک سرمایه‌های عظیم و امید ما هستند.

در ادامه حسینی مطرح کرد: خدمت به مردم از فرصت‌های مسئولیت است. رضایت مردم از خدمات مسئولین از سرمایه های اجتماعی مسئولین است که همواره در راه بدست آوردن آن باید در حال تلاش و استمرار در همت و مسئولیت باشند.

لازم به ذکر است این مراسم با نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت امام جمعه محترم بخش رودهن شروع و با سفره اطعام به پایان رسید.

خبرنگار: امیرحسین مشهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار