مسئول گروه جهادی فضة خادمه شهرستان رباط‌کریم عنوان کرد:

کار‌آفرینی برای بانوان سرپرست خانوار، از فعالیت‌های گروه جهادی فضه خادمه است/فیلم

رباط‌کریم (پانا) - مسئول گروه جهادی فضة خادمه شهرستان رباط‌کریم از فعالیت‌های این گروه جهادی در زمینه فرهنگی، ازدواج جوانان، فرزند‌آوری، کمک‌معیشتی با آموزش هنر کار‌آفرینی به بانوان سرپرست خانوار خبر داد که در راستای تدوین و نشر اخلاق شهدایی در شهرستان رباط‌کریم فعالیت‌ می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۰۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کار‌آفرینی برای بانوان سرپرست خانوار، از فعالیت‌های گروه جهادی فضه خادمه است/فیلم

مژگان نیل‌ قاز، مسئول گروه جهادی فضّة خادمه «خادم‌الشهدا»، در گفت‌و‌گو با پانا در تشریح فعالیت‌های این گروه جهادی اذعان کرد: «گروه‌ جهادی فضّة‌ خادمه خادم‌الشهدا، متشکل از جمعی گروه مردمی هستند که در شهرستان رباط‌کریم بنابر نیاز در شهرستان‌ها و در موکب کربلا، به طور خودجوش و مردمی و با همکاری با هیئت‌های مذهبی سطح شهرستان رباط‌کریم، ارگان‌های متقاضی، حامیان و خیّران فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه فعالیت‌های این گروه جهادی را اینگونه تشریح کرد: این گروه جهادی در زمینه فرهنگی، ازدواج، جوانان، فرزند‌آوری، کمک‌معیشتی با آموزش هنر کار‌آفرینی به بانوان سرپرست خانوار، تدوین و نشر اخلاق شهدایی فعالیت دارد و در مناسبت‌های بزرگ در سطح شهرستان فعالیت‌ در نمایشگاه، موکب و غرفه های متعدد دارد.

نیل‌قاز در ادامه گفت: همه گروه‌های جهادی در کشور در سامانه اطلس جهادی کشوری و زیر نظر بسیج سازندگی سپاه شهرستان و سازمان فعالیت دارند.

مسئول گروه جهادی فضّه خادمه «خادم الشهدا»، در ادامه رده سنی عضویت در گروه جهادی فضة خادمه را بیان کرد: سطح سنی عضویت در گروه جهادی ما از ۸ سال تا ۸۰ سال است که به نیت امام هشتم این سن را قرار دادیم. هر فردی که آموزش بدهد و آموزش ببیند عضو گروه ما می‌شود و آموزش‌های خود را به صورت جهادی به دیگران نیز آموزش می‌دهد.

مسئول، اعضای این گروه، ذکر کرد: اعضای گروه ما از حافظان و قاریان قرآنی، اساتید دانشگاهی، دانشجویان، دانش‌آموزان هنرمند، متعهد و مسئولیت پذیر تشکیل شده که خدمت بی منت را سرلوحه هدف خود در راه سازندگی جامعه نوین اسلامی قرار داده‌اند. در حال حاضر اعضای خادم گروه ما متشکل از ۱۲۰ نفر خادم، همکار و خیّر می‌باشد و به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.»

در ادامه کلیپ زیر که برگزاری غرفه و موکب‌های گروه جهادی فضة خادمه در ۲۸ صفر۱۴۰۲ بود، را مشاهده می‌کنید.

دانش‌آموزخبرنگار: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار