درآیین تکریم مدیر و معارفه سرپرست آموزش و پرورش زیرکوه مطرح شد؛

خانواده، حکومت و رسانه ۳ رکن تربیت

بیرجند (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی ازخانواده، حکومت و رسانه به عنوان ۳ رکن تربیت یاد کرد که خانواده در مسیر حساس و خطیر تربیت، محوری‌ترین نقش را در میان سایر ارکان دارد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
خانواده، حکومت و رسانه  ۳ رکن تربیت

سید مهدی نبوی ثالث در آیین تکریم مدیر و معارفه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه اظهار کرد: مهم ترین رسالت خادمین نظام تعلیم و تربیت در عصر امروز، ترویج فرهنگ ایثار و خط شهادت در سایه تداوم راه شهدا است.

وی، لازمه تداوم راه شهدا را تربیت تمام ساحتی دانش آموزان با انسجام و همدلی تمامی ارکان نظام تعلیم و تربیت دانست و عنوان کرد: جهاد تبیین فریضه ای مهم بر دوش تک تک آحاد جامعه است و باید در نظام اداری استان به ویژه دستگاه متولی تعلیم و تربیت نهادینه و اجرایی شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تبلور شاخص های جهاد تبیین در سیره عملی، کردار و گفتار مروجین آن به عنوان اصلی ترین محور نهادینه شدن جهاد تبیین در شریان های جامعه دانست و تأکید کرد: لازمه کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی، پرورشی و تربیتی در گام دوم انقلاب، تحقق اهداف سند تحول،ترویج امیدو تقویت ایمان، بین دانش آموزان به عنوان مهم ترین اصل جهاد تبیین در مدارس است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به تلاش دشمن برای ملتهب سازی، شبهه افکنی و غبار آلود کردن فضای اقتصادی، سیاسی و ایمانی جامعه ایران اسلامی، اذعان کرد: احیای آرمان ها و اصول انقلاب، بصیرت افزایی،دشمن شناسی،تبیین واقعیات جامعه قبل از انقلاب به منظور کشیدن خط بطلان برتطهیرپهلوی،بیان دستاوردهای نظام و ارائه تصویر واقعی از چهره سلطنت طلب ها، اپوریسیون فراری، تجزیه طلب ها، منافقین واربابان مستکبرآن هادر جهاد تبیین و عدم پاییندی این مزدوران به ارزش ها و اصول اولیه انسانی است.

در این آیین از زحمات محمد اسحق صادقی محسن آباد، مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه قدر دانی شد و احمد نظری به عنوان سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار