برگزاری جشنواره دانایی و توانایی در اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان/فیلم

اصفهان (پانا) - ششمین جشنواره دانایی و توانایی مرحله استانی به صورت همزمان در شهرستان‌های کاشان، فریدونشهر، جرقویه سُفلی و شهرضا برگزار شد. در نواحی شش‌گانه اصفهان نیز دانش‌آموزان پسر در دبستان مهرعلیان و دانش‌آموزان دختر در دبیرستان اسوه اداره آموزش و پرورش ناحیه3 به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۱۴۰۲۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره دانایی و توانایی در اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان/فیلم

مرحله استانی ششمین جشنواره دانایی، توانایی شامل پایه‌ های پنجم‌ و ششم، متوسطه اول و دوم به میزبانی پنج قطب استان اصفهان در شهرستانهای کاشان، جرقویه سفلی، شهرضا، فریدونشهر و ناحیه سه به عنوان میزبان آزمون یکشنبه ۱۹شهریور برگزار شد. رتبه های برتر پایه های اول تا چهارم ابتدایی به صورت قصه گویی قبلا مشخص و نتایج اعلام شده است.

در این دوره از مسابقات کتابخوانی تعداد ۴۰ هزار نفر دانش آموز در مرحله آموزشگاهی در سطح مدارس استان اصفهان شرکت کردند که از این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر در مرحله دوم در سطح ناحیه/ منطقه به رقابت پرداختند و در نهایت با حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز برتر مرحله استانی امروز برگزار شد .

گفتنی است در مرحله استانی دانش آموزان اول تا چهارم ابتدایی کتاب روزی که پنجره دنیایش را دید، با موضوع امیدآفرینی در قالب قصه گویی برگزار و متوسطه اول و دوم کتاب پر مخاطب ابوعلی سینا که با هدف شناخت دانش آموزان از مشاهیر کشور است، معرفی و انتخاب شد. رتبه های برتر متوسطه اول و متوسطه دوم به تفکیک جنسیت وارد مرحله کشوری خواهند شد.

دانش آموز خبرنگاران: هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار