امکانات لازم برای بازگشت زائران اربعین از مرز خسروی آماده است

تهران (پانا) - جانشین ستاد اربعین استان کرمانشاه با اعلام اینکه همه امکانات لازم برای بازگشت زائران اربعین به شهرهای خود در مرز خسروی آماده است، گفت میزان تردد زوار اربعین از مرز خسروی در این استان از مرز ۸۵۰ هزار نفر گذشت.

کد مطلب: ۱۴۰۱۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
امکانات لازم برای بازگشت زائران اربعین از مرز خسروی آماده است

علی شعبانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مرز خسروی اظهار کرد: علاوه بر اتوبوس های شهری که در مرز خسروی مستقر شده اند اتوبوس های بین شهری نیز به مقاصد مراکز استان های مختلف کشور پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر اتوبوس، تعدادی خودروی ون نیز در پایانه این مرز استقرار یافته اند تا در روند بازگشت زائران تسهیل انجام شود افزود: تعدادی از اتوبوس هایی که زوار را به شهر کرمانشاه منتقل خواهند کرد برای آسایش بیشتر زائران به صورت رایگان اقدام به حمل آنها خواهند کرد.

جانشین ستاد اربعین استان کرمانشاه اضافه کرد: تمام امکانات و فضاهای لازم برای بازگشت زوار به شهرهای خود آماده است و علاوه بر اینکه در مسیر رفت موکب هایی ایجاد شده است در مسیر بازگشت نیز به تعداد لازم موکب های تعبیه شده است که در هر ساعتی از شبانه روز آماده اسکان و پذیرایی زوار با غذاهای گرم و سرد خواهند بود.

شعبانی به زائران توصیه کرد تا پس از بازگشت به کشور در این موکب ها یک روز را استراحت کرده و سپس به شهرهای خود بازگردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار