معاون آموزشی هنرستان علامه امینی در گفت‌وگو با پانا:

هنرمندان با تحصیل هنر می‌توانند به پیشرفت کشور کمک کنند

کرج (پانا) - معاون آموزشی هنرستان علامه امینی در خصوص پیشرفت هنر در کشور گفت هنرمندان با تحصیل هنر در مدارس و دانشگاه‌ها می‌توانند به پیشرفت کشور کمک کنند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان با تحصیل هنر می‌توانند به پیشرفت کشور کمک کنند

مهناز کرمی، معاون آموزشی هنرستان علامه امینی ناحیه 4 کرج در رابطه با اهمیت به هنر و پیشرفت در کشور در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «هنر راهی به سوی توسعه است. در قدیم از هنر به عنوان یک رشته هنری نگاه نمی‌کردند، بلکه فقط به عنوان رفع نیاز استفاده می‌شد. بنابراین با پر و بال دادن به صنعت هنر در هر استان، می‌توان یک منبع درآمد و ارزآوری داشت.»

وی افزود: «با توسعه هنرهای صنعتی، هنرهای دستی بیشتر مورد توجه واقع شده است. در این میان افرادی که به رشته هنری علاقه‌مند هستند و با علاقه کار می کنند، می توانند در مسابقات و جشنواره های مختلف شرکت کنند. هنر، زبانی بین المللی است و ما می توانیم صنعت هنرمندان را به کشورهای دیگر عرضه کنیم و هنرمان را به آنها بشناسانیم.»

کرمی اضافه کرد: «صنایع دستی هر استانی، گنجینه آن استان است. با به فروش رساندن صنایع در بازارهای جهانی، می توانیم از متکی بودن به نفت جدا شده و به صنعت بزرگ صنایع دستی روی بیاوریم.»

وی همچنین در پایان اظهار کرد: «در هر استانی صنایع دستی مربوط به آن استان وجود دارد که ما با پر و بال دادن آن، می توانیم یک منبع درآمد پررونق را درکشور داشته باشیم.»

دانش آموز خبرنگار: مینوتا جامه بزرگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار