جاماندگان قافله اربعین در نیشابور گرد هم می‌آیند

نیشابور (پانا) - دبیر ستاد مردمی پیاده‌‌روی جاماندگان اربعین حسینی در نیشابور از برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان و دلدادگان اربعین با عنوان «لشکر حسین(ع)» در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جاماندگان قافله اربعین در نیشابور گرد هم می‌آیند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ذاکری، دبیر ستاد مردمی پیاده‌روی جاماندگان اربعین شهرستان نیشابور با عنوان کردن این موضوع که پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در ۱۵ شهریورماه مصادف با روز اربعین و با عنوان «لشکر حسین(ع)»برگزار می شود، دربارۀ چگونگی برپایی این آیین تشریح کرد: مردم نیشابور به رسم هر ساله پس از اقامه نماز صبح و قرائت زیارت اربعین، از مقابل تکیه ابوالفضلی و مسجد جامع نیشابور حرکت کرده و به سمت آستان مقدس امامزادگان سید محمد محروق و سید ابراهیم(علیهم السلام) پیاده‌روی خواهند کرد.

دبیر ستاد مردمی پیاده روی جاماندگان اربعین نیشابور با بیان اینکه موکب هایی در مسیر پیاده‌روی توسط گروه های جهادی و مردمی برپا می‌شوند، گفت: تعداد ۵۰ موکب در مسیر مستقر می‌شوند که به جهت ارائه خدمات فرهنگی، هنری و پذیرایی به شهروندان نیشابوری نیز سازماندهی خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین ذاکری در پایان اظهار کرد: تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس برای برگشت، جهت رفاه حال شهروندان و زائران تدارک دیده شده است.

خبرنگار: فاطمه حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار