معاون آموزش و پرورش استان سمنان:

۳۶۵ تالیف معلمان استان سمنان مورد حمایت قرار گرفت

سمنان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان سمنان گفت طی یک سال اخیر ۳۶۵ اثر تالیفی و پژوهشی معلمان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان مورد حمایت قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
۳۶۵ تالیف معلمان استان سمنان مورد حمایت قرار گرفت

غلامرضا همتی، ضمن اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش استان سمنان طی یک سال اخیر به مناسبت هفته دولت بیان کرد: اجرای بیست و ششمین برنامه معلم پژوهنده با مشارکت دو هزار و ۵۸۰ نفر و برنامه ریزی برای طرح مدرسه پژوهنده دو اقدام راهبردی آموزش و پرورش در یک سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان سمنان از ۳۶۵ تألیف معلمان و اعضای خانواده آموزش و پرورش استان حمایت کرده است، تاکید کرد: انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری و علمی و پژوهشی با مراکز علمی و ساماندهی و راهبری سه طرح تحولی و پنج طرح مطالعاتی تحویلی در مجموعه آموزش و پرورش در زمره دیگر اقدامات شاخص حوزه پژوهش بوده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان سمنان، از ساماندهی و هدایت ۱۸۰ طرح تحقیقاتی و پایان نامه دانشجویی با موضوع آموزش و پرورش طی یک سال اخیر در استان خبر داد و بیان کرد: چاپ بیش از ۱۸۵ مقاله در نشریات و برگزاری فراخوان هفته ملی پژوهش از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه پژوهش در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان است.

همتی از برگزاری وبینار آموزشی اصول و مبانی روش تحقیق به میزان شش هزار و ۴۰۰ نفر ساعت در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد و بیان کرد: تألیف و ترجمه ۵۵ کتاب، ارائه ۴۳ مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌ها و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی برای همکاران آموزش و پرورش استان در زمره دیگر اقدامات یک سال اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه اجرای بیست و ششمین برنامه معلم پژوهنده در استان سمنان با رشد ۳۳ درصدی برنامه‌ها نسبت به سال قبل روبرو شد، گفت: برگزاری وبینار اصول و مبانی مقاله نویسی به میزان هشت هزار نفر ساعت و برگزاری وبینار آموزشی پروپوزال نویسی به میزان چهار هزار و ۳۲۰ نفر ساعت از دیگر اقدامات صورت گرفته در مجموعه آموزش و پرورش استان طی یک سال اخیر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار