لطیفه گودرزی گوینده خبر و مجری مهمان «نشان ارادت» می‌شود

تهران (پانا) - بیست و سومین قسمت برنامه «نشان ارادت»، یکشنبه 12 شهریور میزبان لطیفه گودرزی یکی از گویندگان خبری و مجری جوان کشورمان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۰۰۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
لطیفه گودرزی گوینده خبر و مجری مهمان «نشان ارادت» می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما؛ لطیفه گودرزی یکی از مجریان و گویندگان جوان بخشهای خبری صدا و سیماست که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1384 با برنامه «سیمای نور» شبکه دو آغاز کرد و 19 دی سال 1385 اولین اجرای زنده او در برنامه «دخترانه» شبکه اول سیما روی آنتن رفت. وی تا اردیبهشت سال 1386 با گروه خانواده همکاری داشت و بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های متعدد وارد عرصه گویندگی خبر شد. او علاوه بر گویندگی بخش اخبار جوانه‌ها، در بخش «خبر علمی- فرهنگی و هنری شبکه چهار» به عنوان دبیر خبر مشغول به کار است.

این بانوی مجری و گوینده جوان کشورمان، با حضور در بیست و سومین قسمت برنامه که یکشنبه دوازدهم شهریور روانه آنتن می‌شود، از خاطرات و ارادتش به سید و سالار شهیدان مطالب جالب و جذابی بیان می‌کند.

برنامه «نشان ارادت» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات است که تهیه‌کنندگی آن را پویان هدایتی به عهده دارد. این برنامه هرروز ساعت 17:10 روانه آنتن شده و بازپخش آن ساعات 4:20 صبح و 13:15 روز بعد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار