حضور جعفر دهقان در جدیدترین قسمت «نشان ارادت»

تهران (پانا) - بیست و دومین قسمت برنامه «نشان ارادت»، شنبه 11 شهریور میزبان جعفر دهقان یکی از بازیگران پیشکسوت کشورمان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۰۰۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور جعفر دهقان در جدیدترین قسمت «نشان ارادت»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما؛ جعفر دهقان یکی از هنرمندان کشورمان در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون است که با بازی در فیلم «مردان آنجلس» در نقش ماکسی میلیانوس به عنوان چهره‌ای شناخته شده در عرصه بازیگری ظاهر شد. آغاز فعالیت این هنرمند به 15 سالگی او در سال 1354 زمانی که در گروه تئاتر مرکز رفاه بازی می‌کرد، برمی‌گردد. در سال 1360، زمانی که جوانی 21 ساله بود، همکاری خود را با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز کرد و در همان سال فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم «توجیه» به کارگردانی منوچهر حقانی‌پرست شروع کرد و در سال 1372 با بازی در فیلم «حماسه مجنون» توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد. او در مورد حرفه بازیگری می‌گوید: «بازیگری کار سختی است اما این سبب دور شدن بازیگر از این شغل نمی‌شود، اگر کسی می‌خواهد وارد این عرصه شود، باید عشق، انگیزه و تلاش داشته باشد. هر چه بیشتر بازی کند، بیشتر احساس نیاز به این شغل می‌کند.»

این هنرمند پیشکسوت کشورمان که به تازگی در پنجمین قسمت مجموعه «جرس» رویتگر نقش «حبیب بن مظاهر» بود، با حضور در بیست و دومین قسمت برنامه که شنبه یازدهم شهریور روانه آنتن می‌شود، از خاطرات و ارادتش به سید و سالار شهیدان مطالب جالب و جذابی بیان می‌کند.

برنامه «نشان ارادت» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات است که تهیه‌کنندگی آن را پویان هدایتی به عهده دارد. این برنامه هرروز ساعت 17:10 روانه آنتن شده و بازپخش آن ساعات 4:20 صبح و 13:15 روز بعد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار