توسط سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران انجام شد؛

بررسی ایمنی شهرهای مقاصد زوار اربعین در عراق

تهران (پانا) - نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری گفت تمامی شهرهای مقدس برون‌مرزی از جمله کربلا، نجف، کوفه، سامرا و کاظمین را رصد کرده و نقاط ناایمن به متولیان گوشزد می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۰۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی ایمنی شهرهای مقاصد زوار اربعین در عراق

احمد صفری، نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما طبق شرح وظایف خود قریب به ۱۰ سال است با هدف پوشش ایمنی موکب و کاروان‌های اعزامی شهرداری تهران به صورت برون مرزی و درون مرزی نیروهای مان را اعزام می‌ کنیم و اکنون ۸ روز است در کربلا هستیم.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته فقط در کربلا و نجف اشرف و کوفه ماموریت داشتیم اما امسال در کاظمین و سامرا هم پوشش ایمنی داریم.

نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری گفت: تمامی شهرهای مقدس برون مرزی ازجمله کربلا، نجف، کوفه، سامرا و کاظمین را رصد کرده و نقاط ناایمن را به متولیان گوشزد کردیم. البته نمی‌توان استاندارد کامل ایمنی را در عراق برقرار کرد زیرا زیرساخت‌ها مشکل دارد.

صفری بیان کرد: تجهیزاتی از قبیل خاموش‌کننده‌ها، تجهیزات نوری و ... را گاها از سال‌های پیش می اوریم تا در صورت نیاز استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار