معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

ما در آموزش و پرورش به دنبال کارآفرین نیستیم، بلکه به دنبال ایجاد فرهنگ کارآفرینی هستیم

اصفهان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری آئین اختتامیه اولین دوره باشگاه کارآفرینان نوجوان در آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ما در آموزش و پرورش به دنبال کارآفرین نیستیم، بلکه به دنبال ایجاد فرهنگ کارآفرینی هستیم

در آئین اختتامیه اولین دوره باشگاه کارآفرینان نوجوان در آموزش و پرورش، سید احمد رضا بنی لوحی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به پانا گفت: «امسال باشگاه کارآفرینان نوجوان برای اولین بار در استان اصفهان و تعدادی از استان‌های کشور اجرا شد.»

وی افزود: «این طرح در تعدادی از مدارس اجرا شد و مربیان در ساعت‌هایی که مدرسه تعطیل بود، به دانش‌آموزان علاقمند حرفه‌ها و مهارت‌هایی آموزش دادند که این‌ دانش آموزان برای ایجاد فرهنگ کارآفرینی آماده شوند.»

بنی لوحی ادامه داد: «ما در آموزش و پرورش به دنبال کارآفرین نیستیم، بلکه به دنبال ایجاد فرهنگ کارآفرینی هستیم. هدف این دوره این بود که امسال با جمعیت کمی از دانش آموزان این هدف محقق شود ولی برای سالهای آینده قرار است با جمعیت بیشتری از دانش آموزان برگزار شود.»

در ادامه منصور رضوی نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اصفهان گفت: :در واقع باشگاه کارآفرینان نوجوان گامی جهت مهارت آموزی برای دانش آموزان است. ما امروز شاهد و ناظر اختتامیه این باشگاه هستیم. برای کارآفرینی دانش آموزان اگر در کنار تحصیل یک مهارتی را یاد بگیرند قطعا در راستای تضمین شغل آینده‌شان می‌توانند گام بردارند.»

وی تصریح کرد: «این دست اقدامات قطعا می تواند در راستای مهارت آموزی و اشتغال پایدار برای دانش آموزان ثمربخش باشد و انشالله بتوانیم در خدمت دانش آموزان باشیم که در این طرح و در این باشگاه به عنوان روز اختتامیه باشگاه کارآفرینان نوجوان شرکت کردند.»

دانش آموز خبرنگار: عسل قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار