اجرای برنامه‌های توانمندسازی نیروهای امور تربیتی و مشاوره در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از اجرای برنامه توانمندسازی نیروهای امورتربیتی و مشاوره با عنوان سپهر دانش و معرفت در قالب ۵ قطب استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های توانمندسازی نیروهای امور تربیتی و مشاوره در اردبیل

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در نشست هم اندیشی با مدرسین برنامه سپهر دانش و معرفت گفت: توانمندسازی نیروهای امور تربیتی و مشاوره تا شروع سال تحصیلی جدید از اولویت‌های برنامه آموزش و پرورش است و کار های عملیاتی نمودن آن نیز در قالب ۵ قطب استانی آغاز شده است.

حضوری با اشاره به تاثیر استفاده از شیوه های نوین آموزشی و چندرسانه ای در اثربخشی دوره های کوتاه مدت اظهار کرد: دوره های توانمندسازی در قالب برنامه سپهر دانش و معرفت و به مدت ۲۴ ساعت و به شیوه حضوری از شهریور ماه با حضور مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس اجرا و در مرحله بعدی برای سایر همکاران فرهنگی نیز این دوره ها در سطح استان و مناطق و نواحی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه فراگیر تربیتی مدارس گفت: امید ، نشاط ،ایمان، هویت و خودمراقبتی برخی از ویژگی های بارز مورد توجه در این برنامه است که درکیفیت بخشی برنامه های تربیتی و مشاوره ای مدارس باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

در این نشست،مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان نیز مهمترین وظیفه معلمان و مربیان را روشنگری و تزریق روحیه امید، خودباوری و نشاط به جامعه به ویژه نسل جوان دانستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی های فراوان استکبار جهانی برای جدا کردن ظرفیت عظیم نسل جوان از بدنه انقلاب و تضعیف دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی گفت: خنثی سازی این توطئه در سایه جهاد تبیین و ولایت پذیری آحاد جامعه قابل دسترس است و معلمان و مربیان پرورشی در جهت روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان و نوجوان بصورت جهادی و خستگی ناپذیر باید برنامه ریزی کرده و به صورت عملی وارد میدان شوند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان افزود: بی شک دشمنان انقلاب اسلامی نمی خواهند ایران قوی و مقتدر را ببینند و به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با بحران آفرینی و ایجاد چالش، مردم را ناامید و دلسرد نمایند ولی به امیدخدا و در سایه بصیرت دینی و انقلابی مردم این نقشه شوم آنها نیز با شکست مواجه خواهد شد.

در ادامه نشست علی نعیمی، مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز در خصوص برنامه ها و فعالیت‌های سازمان دانش آموزی این استان به تفصیل سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار