معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز:

مهاجرپذیری و کمبود نیروی انسانی از مهم‌ترین مشکلات سوادآموزی در البرز است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز، از فعالیت‌های سوادآموزی استان البرز گفت مهاجرپذیری استان و کمبود نیروی انسانی از مهم‌ترین مشکلات سوادآموزی در استان البرز است که با برنامه‌ریزی، استفاده از ظرفیت‌ها، ابزارهای گوناگون و تبلیغ و ترویج در راستای کیفیت‌بخشی فعالیت‌های سوادآموزی پیگیری می‌شود تا بتوان جذب حداکثری داشت.

کد مطلب: ۱۴۰۰۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مهاجرپذیری و کمبود نیروی انسانی از مهم‌ترین مشکلات سوادآموزی در البرز است

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در بازدید میدانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی دوره های سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش، ضمن خیر مقدم و قدردانی بابت حمایت های سازمان نهضت سوادآموزی، گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در استان ارائه داد و اظهار کرد: مهاجرپذیری استان و کمبود نیروی انسانی از مهم‌ترین مشکلات سوادآموزی در استان البرز است که با برنامه ریزی، استفاده از ظرفیت ها، ابزارهای گوناگون و تبلیغ و ترویج در راستای کیفیت بخشی فعالیت‌های سوادآموزی پیگیر هستیم تا بتوانیم جذب حداکثری داشته باشیم.

وی توسعه مشارکت های بین بخشی، تبلیغ و ترویج و استفاده از خیرین سوادیار و نیروهای جهادی و همچنین بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش را از مهم‌ترین رویکردهای سال 1402 دانست و افزود: شورای پشتیبانی سوادآموزی را بعد از سالها در استان احیا و به صورت فصلی برگزار کردیم و همچنین برای تمامی نهادها و ادارات استان ، نقش و ماموریت تعریف کردیم.

در ادامه محمود قنبر زاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی دوره های سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش ضمن قدردانی و حمایت از اقدامات برنامه ریزی شده و صورت گرفته در استان گفت: اقدامات خوب و موثری را در استان البرز جهت تحقق آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری شاهد هستیم.

وی مجموعه سوادآموزی استان را مجموعه ای پویا و باانگیزه توصیف و تصریح کرد: استان البرز در بین 10 استان برتر در شاخص های 22 گانه ارزیابی معاونت های سوادآموزی کشور قرار دارد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی دوره های سوادآموزی با تاکید بر نظارت بر فرآیند جذب و ثبت نام، بررسی، کنترل و تطبیق شرایط و مدارک ثبت نام اظهار کرد: هدفگذاری و برش های استانی در ستاد صورت گرفته و همچنین شیوه نامه کلاس گذاری سال جدید تهیه و تدوین و ابلاغ شده است.

قنبرزاده در پایان از فعالیت های ادارات سوادآموزی نواحی 2 ، 3 و 4 کرج و همچنین حوزه های امتحانی خانه مهر، مدرسه پروین اعتصامی و کلاس های سوادآموزی کمالشهر بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار