«مسافر هشتم» به چاپ سیزدهم و «10 قصه از امام زمان (عج)» به چاپ چهارم رسید

تهران (پانا) - کتاب «مسافر هشتم» که گوشه‌ای از زندگی امام رضا (ع) را روایت می‌کند، به چاپ سیزدهم و کتاب «10 قصه از امام زمان (عج)» به چاپ چهارم رسیدند.

کد مطلب: ۱۴۰۰۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
«مسافر هشتم» به چاپ سیزدهم و «10 قصه از امام زمان (عج)» به چاپ چهارم رسید

به گزارش روابط عمومی انتشارت قدیانی، رمان «مسافر هشتم» اثر مژگان شیخی در نوبت چاپ سیزدهم چاپ و به عنوان رمان منتخب ششمین جشنواره دانایی و توانایی شد. این کتاب گوشه‌ای از زندگی امام رضا (ع) را روایت می‌کند.

حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ملقب به رضا و ابوالحسن هشتمین امام شیعیان بعد از پدرش موسی کاظم(ع) است . علی بن موسی (ع)در شهرمدینه متولد و در دیار توس از دنیا رفت.

در بخشی از رمان آمده است: «امام رضا بر سر مزار پیامبر نشسته بود. حرف می‌زد و درد دل می‌کرد. یارانش در اینطور مواقع تنهایش می‌گذاشتند. دور و برش نمی‌آمدند. چرا که دلش می‌خواست با پیامبر تنها باشد: پدر را شهید کردند... خانه هایمان را غارت کردند... و حالا زمزمه‌های دیگری به گوش می‌رسد... سفر غربت... سفری که بازگشتی ندارد... »

موسسه انتشارات قدیانی رمان «مسافر هشتم» را در ۱۲۷ صفحه منتشر کرده است.

همچنین کتاب «10 قصه از امام زمان (عج)» به روایت فریبا کلهر و تصویرگری سید حسام الدین طباطبایی در نوبت چاپ چهارم تجدید چاپ شد. قابل ذکر است که این قصه‌ها قبلا به صورت تک جلدی هم به چاپ رسیده است.

امام دوازدهم شیعیان، محمد بن الحسن عسکری، معروف به حجت بن الحسن، آخرین امام و همان "مهدی موعود (عج)"است. به اعتقاد شیعیان،ایشان در غیبت کبری به سر می‌برد وپس از اتمام دور‌ه‌ی غیبت، ظهور خواهدکرد، و حق و عدالت بار دیگر به پیروزی خواهد رسید. 10 قصه‌ی زیبا از زندگی مبارک آن حضرت در یک مجموعه باز نویسی شده است.

عناوین این قصه‌ها به شرح زیر است: «نرگس خاتون در راه است، بانویی به نام ملیکه، خواستگاری، بمان حکیمه، خبری که راست بود،جعفر دروغگو،سه شنبه، دل تنگ، اولین رابط، آخرین رابط»

کتاب‌های بنفشه ( واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) کتاب «10 قصه از امام زمان (عج)» به روایت فریبا کلهر را در نوبت چهارم، قطع رحلی، تیراژ 1100 نسخه با قیمت 220000 تومان روانه‌ی بازار کتاب کرد.

برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.orgنشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی، از تازه‌های نشر آن نیز باخبر خواهید ‌شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار