معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

طرح شهید همت با هدف توانمندسازی معلمان آموزش ابتدایی اجرا می‌شود

اصفهان (پانا) - معاون آموزش  ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت طرح شهید همت با هدف توانمندسازی معلمان آموزش ابتدایی اجرا می‌شود و با اجرای این طرح معلمان می‌توانند توانمندی‌های خود را  ارتقا دهند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید همت با هدف توانمندسازی معلمان آموزش ابتدایی اجرا می‌شود

وجیهه فاضل، معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به پانا گفت: «طرح شهید همت؛با هدف توانمندسازی معلمان آموزش ابتدایی اجرا می شود. امیدواریم با اجرای این طرح معلمان بتوانند توانمندی‌های خودشان را ارتقا دهند و از آن در راستای پیشبرد اهداف دوره ابتدایی استفاده کنند.»

در ادامه کبری انصاریان، رییس اداره تکنولوژی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به پانا گفت: «هدف از اجرای طرح شهید همت، ترویج و توسعه خودارتقایی و یادگیری مشارکتی، تربیت و پرورش معلمان متعهد و پژوهشگر و باانگیزه و روحیه کار و تلاش جهادی و نهادینه کردن فرایند ارتقا و یادگیری معلمان به عنوان یک فرایند مستمر است.»

یک مدرس کشوری نیز به پانا گفت: «با اجرای طرح همت، نگرش معلمان نسبت به کلاس درس تغییر می‌کند. معلمان وقتی وارد کلاس درس می‌شوند با این هدف وارد شوند که دانش آموزان محور یادگیری باشند و کلاسی فعال و سرشار از تحرک دانش آموزی و یادگیری داشته باشند.»

دانش‌آموز خبرنگار: عسل قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار