معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

همکاران فرهنگی استان در یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی خوش درخشیدند

کرمانشاه(پانا)ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از درخشش همکاران فرهنگی استان در یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همکاران فرهنگی استان در یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی خوش درخشیدند

احمد شایسته با اعلام این خبر گفت: همکاران فرهنگی، علیرضا آرمند، صفورا نریمانی رتبه اول کشوری و بیان رمضانی از جوانرود رتبه سوم کشوری را کسب نمودند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اظهارداشت: جشنواره تجارب برتر تربیتی به عنوان یک جشنواره مفید در راستای شناسایی و کاربست تجارب ارزنده همکاران شاغل و بازنشسته به منظور ارتقای کیفیت فعالیت‌های تربیتی، مشاوره‌ای و پیشگیرانه برگزار می‌گردد که می‌تواند تحقق اهداف سند تحول بنیادین را تسهیل نماید.

وی افزود: معرفی و اشتراک‌گذاری ابتکارات تربیتی با هدف بهبود عملکرد معلمان، مدیران و سایر عوامل اجرایی در مواجهه با چالش‌های حوزه آموزش و پرورش صورت می‌گیرد و در نتیجه ارتقا و بهبود هر چه بیشتر شخصیت دانش‌آموزان نقش مهم و حیاتی ایفا می‌کند که در نهایت می‌تواند منجر به تربیت دانش‌آموزانی صاحب اندیشه، آگاه و آراسته به مکارم اخلاق گردد‌‌.

شایسته یادآورشد: ایجاد پایگاه داده‌ای از انواع ابتکارات و راهکارهای موفق و بومی معلمان در زمینه رفع مشکلات می‌تواند منبعی بسیار خوب به خصوص برای معلمان و مربیان جدیدالورود باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار