مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان‌رضوی:

انجمن اسلامی تشکلی کارآمد در مدارس است

کاشمر (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان خراسان‌رضوی اظهار کرد انجمن اسلامی را یکی از تشکل‌های بسیار کارآمد در مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۹۸۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اسلامی تشکلی کارآمد در مدارس  است

سید علیرضا امین یزدی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی خراسان رضوی در حاشیه اردو طلایه داران فردا، تقرب الی الله را هدفی بسیار گرانبها دانست و اظهار کرد: خداوند متعال فرصت های زیادی را برای ما قرار می‌دهد تا به تقرب الی الله برسیم. یک مثال از این فرصت ها می‌توانند شهدا باشند که از میانبرهای طلایی برای رسیدن به هدف استفاده کرده‌اند. همچنین موقعیت هایی که در جلوی پای بسیاری از افراد قرار می‌گیرد، می‌تواند آن راه طلایی باشد و می‌تواند نباشد. انجمن اسلامی هم همین حکایت را دارد و می‌تواند حکم راه طلایی را برای ما داشته باشد، انجمن اسلامی هم فرصتی است که به شما داده شده و به بسیاری از بچه های مدرسه داده نشده است، بنابراین یک موقعیت منحصر به فرد است و شما باید این موقعیت را مرور کنید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد از موقعیت هایش استفاده کند باید آمادگی استفاده از آنها را داشته باشد. یک مثال ساده این کار را می‌توان در فوتبال دید؛ در یک مسابقه فوتبال موقعیت های زیادی ایجاد می‌شود و مهاجمی می‌تواند از موقعیت استفاده کند و گل بزند که آماده باشد، پس آماده بودن برای استفاده از موقعیت‌ها بسیار اهمیت دارد و همچنین لازمه استفاده از موقعیت هایمان این است که فرصت های طلایی‌مان را شناسایی کنیم و آنها را غنیمت بشماریم.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان خراسان رضوی ضمن تاکید بر کار گروهی گفت: انسان برای رفتن به قله دو مسیر دارد. یک اینکه خودش به تنهایی برود یکی دیگر اینکه با جمعی از افراد باتجربه این مسیر را طی کند. زمانی که تنها برود همراه و پشتیبانی ندارد؛ اما در کار تیمی دیگران کمک می‌کنند تا با هم به قله برسند، بنابراین با یک جمع هم‌فکر، همراه و همدل تلاش کردن امکان جلو رفتن شما تا رسیدن به قله را خیلی ممکن تر می‌کند و انجمن اسلامی می‌تواند از این جمع‌ها باشد.

امین یزدی در پایان انجمن اسلامی را یکی از تشکل های بسیار کارآمد در مدارس برشمرد و گفت: انجمن اسلامی می‌تواند موقعیت طلایی باشد؛ زیرا انجمن اسلامی قرار نیست تمام وظایف شما را تسهیل کند ؛ انجمن اسلامی برای شما ظرفیت را ایجاد کرد و شما می‌توانید این موقعیت را به موقعیت طلایی تبدیل کنید و از این ظرفیت استفاده کنید.

خبرنگار دانش آموز : سید امیر سالاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار