حضور ۸ تنیسور ‌در ‌یک‌چهارم نهایی تور تنیس آسیا

تهران (پانا) - مسابقات تور تنیس آسیا با معرفی نفرات حاضر در مرحله یک چهارم نهایی ادامه یافت.

کد مطلب: ۱۳۹۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۸ تنیسور ‌در ‌یک‌چهارم نهایی تور تنیس آسیا

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، چهارمین روز رقابت‌های تور تنیس کمتر از ۱۴ سال آسیا (سطح A) در زمین‌های تنیس آزادی تهران برگزار شد و بازیکنان برای صعود به جمع ۸ تنیسور برتر با هم دیدار کردند.

در پایان راند دوم مسابقات، رامتین رافعی، کیارش صادقی زیدی‌، سروش معدنیان‌، آیریک عابدین زاده‌، سام عطاران، علی تقی‌زاده و دانیال مشتاقی‌فر به همراه نماینده تایلند موفق به صعود به مرحله بعدی مسابقات شدند.

در بخش دختران نیز هانا شعبان‌پور‌، رومینا رافعی‌، سارینا اخوان‌، کیمیا کمالیان‌، فرهی مقدم‌، آنوش روستایی، آیناز داوری و آیلین محمدیان‌فرد حریفان خود‌ را شکست دادند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

همچنین در بخش دونفره دانیال مشتاقی‌فر- کیارش صادقی زیدی‌، تیم هند و پاکستان‌، آیریک عابدین‌زاده - علی تقی‌زاده‌، سام عطاران - سروش معدنیان به نیمه نهایی راه یافتند.

در بخش دختران نیز آیلین محمدیان‌فرد- تانیلا الکساندر از روسیه‌، ملینا عباس‌زاده - گلسا رحیمیان‌، آنوش روستایی - هانا شعبان‌پور‌، سارینا اخوان - الینا فرمانبر نیز به عنوان تیم‌های مدعی به نیمه نهایی صعود کردند.

این مسابقات امروز با انجام ۳۳ مسابقه در زمین‌های تنیس آزادی تهران ادامه می‌یابد.

رقابت‌های تور تنیس آسیا از ۲۸ مرداد در زمین‌های تنیس آزادی تهران آغاز شده و تنیسورهای حاضر در بخش دختران و پسران تا ۴ شهریور ‌به مصاف حریفان خود می‌روند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان است و‌ امیر مهذب‌نیا مدیریت مسابقات را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار